اعلام حکم تخلفات انضباطی بازی فینال جام حذفی فوتبال / نساجی و حکم آلومینیوم؛ محرومیت الهام بخش


ساعت: 21:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839391

کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دیدار فینال جام حذفی نظر خود را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار فینال جام حذفی نساجی مازندران و آلومینیوم اراک هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. دفاعیات حکم خود را برای متخلفان بازی صادر کرد و در نهایت دفاعیات ارسالی برخی از آنها برای متخلفان به شرح زیر است:

1- تیم آلومینیوم اراک بر اساس ماده 86 آیین نامه انضباطی به دلیل تخلف تماشاگران منتسب به باشگاه آلومینیوم از جمله پرتاب مواد محترقه به داخل زمین و سر دادن شعارهای توهین آمیز به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی و لازم الاجرا است.

2- باشگاه نساجی به دلیل تخلف از رفتار این تیم به دلیل دریافت 6 کارت زرد از تیم نساجی بر اساس ماده 58 آیین نامه داخلی به پرداخت 240 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این یک رای روشن است.

3- بابت تخلفات تماشاگران منتسب به تیم نساجی به دلیل سر دادن شعارهای توهین آمیز طبق ماده 86 آیین نامه، باشگاه نساجی باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این یک رای روشن است.

4- با توجه به تخلف رضا حسینی توسط تمرین تیم نساجی مازندران به دلیل امتناع از اطاعت از دستور مسئول مسابقات و با توجه به عدم رعایت پروتکل های انضباطی، اعضای این کمیسیون با اعمال ماده 1397 به توبیخ کتبی محکوم شدند. 93 و 94 قوانین. این یک رای روشن است.

5 ماده 92 همین آیین نامه به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی تیم نساجی که شامل ممنوعیت بازدید از کلیه استادیوم های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی می شود، محکوم شد. این قسمت از رأی قابل اجراست و ظرف هفت روز از تاریخ ابلاغ به هیأت تجدیدنظر قابل تجدیدنظرخواهی است.

6- در خصوص تخلف عادل باباپور مربی تیم نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری با مربی تیم حریف و ضرب و شتم عمدی مربی تیم آلومینیوم بر اساس ماده 54 آیین نامه داخلی، وی اعلام شد. محرومیت از بازی رسمی و محرومیت از حضور در باشگاه های فوتبال، فوتسال و ساحلی با احتساب سابقه انضباطی به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه محکوم شدند. ضمناً در پرونده شماره 1112 مورخ 8 دی 1400، رسیدگی به مدت شش ماه به حالت تعلیق در آمد که به موجب آن، تعلیق تعلیقی وی به تعلیق قطعی تبدیل شد.

7- تخلف ضمنی “سرمربی” تیم نساجی مازندران مبنی بر امتناع از رعایت قوانین با ورود به رختکن این تیم علیرغم محرومیت از موضوع ماده 89 مقررات و نقض اصول انصاف در مقابل تیم مقابل. طبق ماده 64 آیین نامه و مصاحبه های بعد از بازی و توهین به تیم مقابل و محمد نوازی وفق ماده 71 آیین نامه به دو جلسه مجازات و محرومیت از حضور در کلیه بازی های فوتبال، فوتسال و ورزشگاه های فوتبال ساحلی محکوم شد. در کشور و پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی. وی ضمناً در پرونده ده 51 مورخ 27 مهر 1400 سه جلسه محرومیت معوق داشت که با ارتکاب آن تخلف، آن سه جلسه محرومیت معوق را نیز قطعی می کند. این رأی قابل اجراء و در موعد مقرر قابل اعتراض در هیأت تجدیدنظر است.

ضمناً پرونده برای سایر شکایات از سوی باشگاه آلومینیوم اراک باز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید