تیم ملی ایران از نسل طلایی خود لذت می برد/ قطر بهترین شانس را برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی خواهد داشت.


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820258

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران از نسل طلایی بازیکنان برخوردار است و هواداران سرسخت آنها در خلیج فارس از آنها حمایت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ افشین گاتبی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با دویچه وله گفت: آسیا همچنان در مسیر رسیدن به حداکثر ظرفیت خود قرار دارد و موفقیت در جام جهانی 2022 می تواند باعث جهش لازم برای ارتقای سطح شود. بازی در آسیا.”

وی گفت: موفقیت باعث موفقیت می شود و مهم این است که تیم های آسیایی به مرحله حذفی بروند. ما همیشه به عملکرد قهرمانانه حداقل یک تیم که به فینال برسد نیاز داریم تا پیشرفت فوتبال آسیا را نشان دهد و الهام بخش پیشرفت آینده باشد.

سرمربی سابق تیم ملی کره جنوبی گفت: سخت ترین قرعه بین تیم های آسیایی به کره و ژاپن رسید و قطر احتمالا بیش از هر کشور دیگری در تاریخ اخیر فوتبال سرمایه گذاری کرده است. قطر به عنوان میزبان این رویداد بهترین شانس را برای صعود به دور دوم خواهد داشت. تاثیر تیم میزبان را بارها و بارها در تاریخ جام جهانی دیده ایم، مکان بازی ها تاثیر زیادی در عملکرد و نتایج دارد.

قطبی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران از نسل طلایی بازیکنان برخوردار است و هواداران قسم خورده آنها در خلیج فارس از آنها حمایت خواهند کرد. عربستان نیز یکی از بهترین تیم های سال های اخیر را در اختیار دارد و از حمایت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید