به صعود تیم ملی از مرحله گروهی خوشبین هستیم/ از طرف دولت ایران به جام جهانی قطر می روم.


ساعت: 23:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1910063

حضور وزیر ورزش و جوانان در رختکن تیم ملی فوتبال ایران؛

پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل نیکاراگوئه، وزیر ورزش و جوانان در رختکن تیم ملی حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل نیکاراگوئه از رختکن تیم ملی فوتبال بازدید کرد.

سجادی پس از پایان بازی گفت: کادر فنی باید در مورد بحث فنی اظهار نظر کند، ترکیب امروز پر نبود اما این بازی باید انجام می شد و انشاالله شرایط برای بازی بعدی مقابل تونس فراهم شود. این جام جهانی شرایط خاصی دارد که برای همه تیم ها یکسان است. امیدواریم بچه ها موفق شوند.

سجادی با ابراز خوشحالی از حضور تیم ملی در جام جهانی قطر بیان کرد: ایام ویژه جام جهانی نزدیک است. شرایط تیم ملی روز به روز بهتر می شود و ذخیره خاصی وجود ندارد. ما در کنار تیم هستیم و خواهش می کنم همه با هم دعا کنیم تا این تیم با سربلندی برگردد. انرژی مثبت، خوش تیپی و دعای خیر مردم پشت تیم ملی است. یک بازی تدارکاتی مقابل تونس در پیش داریم که پشت درهای بسته خواهد بود و قابل بازی نیست. اعضای تیم ملی روز دوشنبه به قطر اعزام می شوند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی در جلسه شب گذشته درخواست خاصی از او داشته است، گفت: درخواست خاصی وجود ندارد. من از طرف دولت و هیأت ریاست جمهوری مأموریت داشتم در خدمت تیم ملی باشم و جلسه خوبی بود. بحث های دوستانه خوبی مطرح شد و انشالله این دیدارها ادامه خواهد داشت. قصد داریم یکشنبه شب جلسه دیگری داشته باشیم.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا به صعود تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی خوشبین است یا خیر، خاطرنشان کرد: همه ما خوشبین هستیم و انشاالله تیم ملی به مرحله حذفی صعود کند. پیش بینی در ورزش سخت است اما تیم بسیار خوبی داریم و به این تیم امید زیادی دارم. همه عالی هستند

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حمایت از تیم ملی ایران به قطر می رود، تاکید کرد: بله. من حتما از طرف آقای رئیسی، دولت و از طرف مردم کشورمان به قطر خواهم رفت.

وزیر ورزش و جوانان در گفت وگویی دیگر به ضعیف بودن عملکرد تیم ملی در دیدار با نیکاراگوئه اذعان داشت: بسیار خوب. از الان تا جام جهانی باید گفت همه چیز خوب بود. با انرژی خوب و مثبت و خبرهای خوب بازیکنان را تشویق کنید و از تیم ملی حمایت کنید.

سجادی با بیان اینکه آیا حمایت های لازم از سوی دولت صورت گرفته است، گفت: آقایان رئیسی و محبر دستور دادند که همه حمایت ها لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید