خیلی امیدواریم از مرحله گروهی جام جهانی ادامه دهیم/ تمام توان خود را برای آماده سازی تیم ملی به کار می گیریم.


ساعت: 08:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912265

من به عنوان نماینده رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه شرکت خواهم کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در این جام جهانی نه تنها به ارتقای تیم ملی ایران، بلکه به کیفیت بالای تیم ملی نیز امیدوارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره سفر امروز خود به کشور جام جهانی گفت: برای حضور در کنار تیم به قطر آمدم تا در مراسم افتتاحیه جام جهانی نیز حضور داشته باشم. آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور به این مراسم دعوت شد اما من به عنوان نماینده ایشان به قطر آمدم. ما به عنوان نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران در مراسم هستیم و واقعا امیدوارم بتوانیم به نتیجه برسیم.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: در این جام جهانی نه تنها به صعود تیم ملی ایران، بلکه به کیفیت بالای تیم ملی نیز امیدوارم. این دوره با دوره های قبلی متفاوت بود زیرا در اواسط فصل باشگاهی برگزار می شد. با این حال، شرایط سختی وجود دارد. دو تیم ملی عربستان و قطر شرایط متفاوتی داشتند چون توانستند لیگ های خود را زودتر تعطیل کنند، اما تیم های دیگر لژیونر داشتند و نتوانستیم زمان زیادی را با هم بگذرانیم.

سجادی در پایان گفت: کانادا اولین بازی تدارکاتی را لغو کرد، سپس با الجزایر بازی کردیم و سپس اردوی اتریش را داشتیم که با سنگال و اروگوئه بازی کردیم. بالاخره تمرین و بازی دوستانه با نیکاراگوئه و تونس داشتیم. ما بیشترین قدرت را در این زمینه به کار گرفته ایم تا تکالیف روی زمین نماند. ساعاتی پیش آخرین گزارش از تیم ملی ایران دریافت کردم که نشان از نظم و انضباط و عدم مصدومیت در تیم دارد.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید