10 ماه از حقوق نگرفتن کادرفنی تیم ملی می گذرد/ می خواهیم از مرحله گروهی جام جهانی ادامه دهیم.


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815405

کامرانی فر با تیم ملی به کره می آید، مجیدی احتمالا جدا؛

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ستاد ایرانی تیم ملی فوتبال حدود 10 ماه است که حقوقی دریافت نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درباره مشکلات مالی گفت: فدراسیون فوتبال همیشه مشکلات مالی داشته است. جا دارد از ستاد ایرانی تیم ملی تشکر کنم که بیش از 10 ماه است حقوق نگرفته و خالصانه و با جان و دل کار می کند. از وحید هاشمیان و دیگر پسرانی که در آن مقطع کمک کردند تیم به جام جهانی برود و هیچ حاشیه ای ایجاد نکردند تشکر کردم.

وی گفت: دولت قول کمک داده است و ما دیروز در مجلس بودیم. بچه های فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی قول مساعدت به فوتبال برای ارائه بازی های تدارکاتی خوبی دادند. هدف ما صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.

استیل درباره پرواز تیم ملی به کره جنوبی گفت: در دیدار با سفیر کره جنوبی، تمام کارهای مربوط به ویزا انجام شد و با سفیر ایران در کره جنوبی تماس داشتیم. اقدامات لازم را انجام داده اند تا تا رسیدن به کره جنوبی مشکلی نداشته باشیم. حسن کامرانی فر تیم ملی را در سفر به کره جنوبی همراهی می کند و احتمالا میرشاد ماجدی نیز به صورت جداگانه راهی این کشور خواهد شد.

او همچنین رو به دربی کرد و گفت: جنگ در بالای جدول و در بحث قهرمانی استقلال و پرسپولیس است. بازی جذابی است. «امیدوارم بازیکنان برای هواداران و تیمشان بازی کنند و مردم از آن لذت ببرند.

سرپرست تیم ملی فوتبال در پایان گفت و گو با رادیو تهران گفت: همه باید در بحث داوری کمک کنیم. فوتبال ما به کمک یک داور ویدیویی نیاز دارد تا آشفتگی در فوتبال ما و این حمله به داور با ظهور VAR حل شود. این اولین دغدغه فدراسیون فوتبال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید