ثبات کادرفنی تیم ملی باعث بی توجهی و بی انگیزگی شد/ کیروش مشتاقانه برای جام جهانی آماده می شد.


ساعت: 08:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1819491

با تکیه بر شانس جام جهانی می توان نتیجه گرفت.

مهاجم سابق تیم های ملی فوتبال و استقلال گفت: در دوره قبل شاهد این بودیم که کارلوس کی روش کلی حرص و طمع آماده شدن برای جام جهانی را داشت اما الان این وضعیت نیست و این باعث نگرانی شده است.

محسن یوسفی مهاجم سابق تیم های ملی فوتبال و استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی دانا در خصوص قرعه کشی تیم ملی قطر در جام جهانی 2022 گفت: گروه هیجان انگیزی داریم و از این پس باید به فکر حمایت و آمادگی لازم باشیم. تیم ملی گفت: ما با 2 تیم روبرو شدیم که بازی ما بسیار حساس است و فکر می کردم حداکثر یکی از این دو تیم سیاسی را بخوریم.

وی ادامه داد: ما هنوز با انگلیس بازی نکردیم اما چرا با آمریکا; چرا؛ این در حالی است که این آمریکا با آمریکای 24 سال پیش بسیار متفاوت است و اگر می خواهیم نتیجه خوبی از این گروه بگیریم باید همین الان حرکت کنیم.

یوسفی درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: در این شرایط نامشخص مدیریتی و بحران مالی همیشگی که مسئولان فدراسیون می گویند، فکر نمی کنم بازی های دوستانه خوبی داشته باشیم. شاید در نهایت 2-3 بازی با چند تیم اروپایی.

وی گفت: در حالی که بازی با آفریقایی ها برای ما خوب نیست، اما برای موفقیت در قطر باید با تیم های بزرگ اروپایی بازی کنیم. اگر این انتظارات برآورده نشود بدون دانش و تمرین کافی به جام جهانی می رویم و اتفاقات بدی برایمان رقم می خورد.

بازیکن سابق استقلال تاکید کرد: فوتبال دور از انتظار است اما زنگ خطر در بازی با ما به صدا درآمد. تیم ملی نیاز به آمادگی و هماهنگی بسیار بیشتری دارد و با تکیه بر شانس جام جهانی نمی توان نتیجه گرفت.

وی با اشاره به تفاوت جام جهانی قبلی با قطر اذعان داشت: در گذشته شاهد بودیم که کارلوس کی روش کلی برای آماده شدن برای جام جهانی طمع داشت اما الان اینطور نیست و باعث نگرانی شده است. «ما نباید کارمان را به شانس و اتفاقات بسپاریم.

یوسفی افزود: دراگان اسکوچیچ با توجه به شرایطی که ویلموتس برای ما ایجاد کرد قطعا در دور سخت مقدماتی و مرحله نهایی سخت برای تیم ملی کار می کند اما اکنون به نظر می رسد همه چیز مورد غفلت قرار گرفته و ثبات باعث دلسردی کادرفنی و بازیکنان شده است.

او گفت: ما برای رسیدن به جام جهانی 2022 تلاش زیادی کردیم، اما تیم هایی مثل ما باید تمام آمادگی های لازم را برای خود جام جهانی انجام دهند و هیچ چیز را نباید شانس تلقی کرد. فدراسیون و کادرفنی باید تمام تلاش خود را برای این داستان ها انجام دهند.

ملی پوش اسبق فوتبال ایران گفت: با تلاش زیاد در جام جهانی 2018 تا مرز رفتیم و نتیجه خوبی کسب کردیم. با توجه به شرایط فعلی و زحماتی که اسکوچیچ متحمل شده، بهتر است او بماند، اما هر چه زودتر برنامه بدهد و تیم ملی بر اساس آن پیش برود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید