تیم ملی ایران منتظر بهترین مقام قبل از جام جهانی در رده بندی فیفا/ کیروش نیاماد رکورد خودش را شکست!


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901524

تیم ملی فوتبال کشورمان به بهترین جایگاه خود در رنکینگ فیفا قبل از جام جهانی 2022 – قطر دست خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت کارلوس کی‌روش پرتغالی به پیروزی مهم و ارزشمندی مقابل تیم ملی فوتبال اروگوئه و یک تساوی مهم مقابل شیرهای تارانگا، تیم ملی فوتبال سنگال دست یافت. اردوی پسران در اتریش.اکتسابی.

بنابراین طبق روال معمول فدراسیون جهانی فوتبال پس از پایان روزهای فیفا که به مسابقات ملی اختصاص دارد، رده بندی جهانی تیم های ملی جهان به روز می شود و پیش بینی ها بر اساس سطوح امتیازی این است که سفیدپوشان ایرانی ها بالاخره بیستم جهان خواهند شد

تیم ملی ایران که پیش از این در رده بیست و دوم جهان قرار داشت، از یک برد و یک تساوی امتیاز کسب کرد که ایران را به رده بیستم جهان رساند. در واقع این رده بندی تا شروع جام جهانی 2022 – قطر حفظ خواهد شد و با آن تیم ملی با بهترین رنکینگ تاریخ وارد بزرگترین جشنواره فوتبال جهان خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان جام جهانی 2018 را به عنوان سی و هفتمین تیم جهان و جام جهانی 2014 را به عنوان چهل و سومین تیم جهان آغاز کرد. در جام جهانی 2006 ایران در ماه های منتهی به جام جهانی رتبه های پانزدهم و هفدهم را کسب کرد اما یک ماه قبل از جام جهانی 2006 ایران در رتبه 23 قرار گرفت و به آلمان رفت.

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان که در جام های جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه سرمربی تیم ملی بود، حالا با بالاترین رتبه در جام جهانی شرکت خواهد کرد که شایسته آن بود. و به نوعی در عرض یک ماه از حضور در تیم ملی، رکورد خودش را هم شکست.

ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید