استعفای استیلی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران/ کیروش نیاماد تلفاتی داشت!


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896085

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمید استیلی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که با حضور سید میرشاد مجدی به عنوان سرمربی و دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی به تیم ملی اضافه شده بود از سمت خود استعفا کرد و دلیل استعفای خود را در ادامه توضیح داد. بیانیه؛

شاید مدت زیادی طول کشیده باشد تا او استعفا دهد و خیلی ها از او انتقاد کنند، چرا حالا؟! اما هر چه باشد، من تصمیم گرفتم استعفا بدهم و رسما از مدیریت تیم ملی کنار خواهم رفت. شک ندارم که خیلی ها مردم بعد از این خداحافظی از من انتقاد خواهند کرد می پرسند چرا بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال نرفتم و حالا که خیلی ها رفته اند و سرمربی جدید انتخاب شده تصمیم به استعفا گرفته ام!!!

صادقانه اعتراف می کنم که به عنوان سرمربی تیم های ملی مسئولیت سنگین و مقدسی بر عهده داشتم. تیم ملی برای من و دیگر پیشکسوتان فوتبال خانه مقدسی محسوب می شود که سال ها به عشق این پیراهن و شادی میلیون ها هموطن تلاش کرده اند، بنابراین انجام رسالت و مسئولیت من در این سمت حیاتی بود.

من خودم فکر می کنم 17 شهریور که انتخابات فدراسیون برگزار شد، باید با خداحافظی رسمی از تیم منتخب جدا می شدم، اما چند روزی ماندم تا در روزهایی که تیم ملی خود را برای مسابقات آماده می کرد، به رسالتم عمل کنم. مسابقات قهرمانی جهان که ضرب الاجل سختی در پیش رو دارد خوشبختانه اکنون همه چیز برای اردوی اتریش آماده است و در فوتبال سفر امری کاملا طبیعی است و بهتر است در پست این مسافران به اخلاق و دانش و اصول حرفه ای احترام گذاشته شود.

در مورد عملکرد من، نحوه اخراج اسکوچیچ، تیم امید و مهدوی کیا و انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس، حرف ها و ناگفته های زیادی گفته شده است، بنابراین ترجیح می دهم همه چیز را ناگفته بگذارم تا یک صحبت مفصل رسانه ای کنم. اما با اجازه فوتبال کشورم. بزرگان من رسما خداحافظی می کنم و آرزو می کنم تیم ملی کشورم با درخشش و انجام بازی های خوب در جام جهانی 2022 مردم کشورم را خوشحال کند.

ارادتمند شما؛ حمید استیلی”

دیدگاهتان را بنویسید