رسمی؛ استعفای حمید استیلی از سرمربیگری تیم ملی

حمید استیلی سرپرست تیم ملی با انتشار بیانیه ای از سمت خود استعفا داد.

حمید استیلی سرپرست تیم ملی که پس از حضور مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و برکناری دراگان اسکوچیچ انتظار می رفت دیگر سرپرستی تیم ملی را بر عهده نگیرد، با انتشار خبری از مسئولیت خود کناره گیری کرد. بیانیه.

متن پیام سرمربی تیم ملی به این شرح است:

شاید مدت زیادی طول کشید تا استعفا داد و شاید خیلی ها از او انتقاد می کنند چرا حالا؟!!
اما هر چه بود تصمیم گرفتم استعفا بدهم و رسما مدیریت تیم ملی را ترک کنم.

شک ندارم بعد از این خداحافظی خیلی ها به من انتقاد خواهند کرد که بعد از انتخابات اتحادیه فوتبال حذف نشدم و حالا که خیلی ها رفتند و سرمربی جدید منصوب شد تصمیم گرفتم استعفا بدهم!! !

صادقانه اعتراف می کنم که به عنوان سرمربی تیم های ملی مسئولیت سنگین و مقدسی بر عهده داشتم.
بله، تیم ملی خانه مقدسی برای من و دیگر پیشکسوتان فوتبال محسوب می شود که سال ها به عشق این پیراهن و شادی میلیون ها هموطن تلاش کرده اند، بنابراین انجام رسالت و مسئولیت من در این سمت حیاتی بود.

من خودم فکر می کنم در 17 شهریور که انتخابات فدراسیون برگزار شد، باید با خداحافظی رسمی از تیم منتخب جدا می شدم، اما چند روزی ماندم تا در روزهایی که تیم ملی خود را برای مسابقات آماده می کرد، به رسالتم عمل کنم. جام جهانی که با ضرب الاجل جدی مواجه است اما خوشبختانه اکنون همه چیز برای اردوی اتریش آماده است.

در فوتبال رفت و آمد یک امر کاملا طبیعی است و بهتر است بعد از این سفر به اخلاق، دانش و اصول حرفه ای احترام بگذاریم.

در مورد عملکرد من، نحوه برکناری اسکوچیچ، تیم امید و مهدوی کیا و انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس، حرف ها و ناگفته های زیادی وجود دارد، بنابراین ترجیح می دهم برای یک بحث مفصل رسانه ای همه چیز را ناگفته بگذارم.

باز هم می گویم شاید برای استعفا دیر شده باشد اما با اجازه مدیران فوتبال کشورم رسما خداحافظی می کنم و آرزو دارم تیم ملی کشورم با درخشش و بازی خوب در جهان مردم کشورم را خوشحال کند. جام قهرمانی در سال 2022
ارادتمند شما؛ حمید استیلی

دیدگاهتان را بنویسید