هشدار جدی حمید استیلی به هواداران تیم ملی

هشدار جدی حمید استیلی به هواداران تیم ملی

حمید استیلی در خصوص شرایط نهایی تیم ملی گفت: ضمن قدردانی از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی که تیم ملی را در سفر به کره جنوبی همراهی و حمایت کرد، باید بگویم که راه زیادی را طی کرده ایم و امیدوارم بازیکنان این تیم را همراهی کنند. برای تمرین فردا با استراحت کافی آماده خواهد شد.”

وی افزود: خوشبختانه نتیجه تست تمامی اعضای تیم از جمله من منفی است و مشکلی برای بازی نداریم. امیدواریم از فردا تمرینات را خوب و با نشاط در مشهد آغاز کنیم و خود را برای دیدار مقابل لبنان آماده کنیم.

مدیر تیم ملی فوتبال افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته مواردی مطرح شده که به نفع تیم ملی نیست و برخی شایعات کذب تمرکز تیم را تحت الشعاع قرار داده است. فدراسیون فوتبال از زحمات تمامی اعضای تیم به ویژه بازیکنان و اعضای کادر فنی قدردانی می کند. فدراسیون از مربی و بازیکنان حمایت می کند و به خوبی می دانیم که در این مدت تلاش زیادی برای رسیدن به جام جهانی انجام دادند. ما نباید در آستانه بازی با لبنان از شکست آسیب ببینیم و سوالات اشتباهی را مطرح کنیم. در شرایطی که تیم ما همچنان می تواند صدر جدول را به دست بیاورد و باید با اقتدار در دیدار پایانی لبنان را شکست دهیم.

استیلی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: اسکوچیچ و اعضای مدیریت و کادر فنی تیم در تلاش هستند تا با ریکاوری فنی و روحی مناسب برای دیدار مقابل لبنان آماده شوند و بازی را با یک بازی خوب به پایان برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید