هشدار جدی حمید سجادی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها

هشدار جدی حمید سجادی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها

سیدحمید سجادی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان همواره خود را موظف به رعایت موازین شرعی در میادین ورزشی دانسته و ارتکاب ناهنجاری ها را حتی توسط چند نفر خط قرمز خود می داند و با این نگاه اتفاقاتی که در برخی مسابقات ورزشی افتاد. با حساسیت خاصی دنبال می شود تلاش این وزارتخانه برگزاری مسابقات شاد و به دور از هرگونه ناهنجاری، بداخلاقی و بی توجهی به مسائل شرعی با همکاری سایر نهادهای مسئول و مرتبط است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: رفتار به ظاهر حرفه ای دست اندرکاران برگزاری مسابقه اعم از برگزارکنندگان مسابقات، نیروی انتظامی، اعضای محترم شورای تامین، بازیکنان و مسئولان تیم ها، کانون هواداران باشگاه ها و تیم های ملی، رسانه ها و تماشاگران می تواند کمک کننده باشد. برای موثر بودن، مسابقات بهتر و منظم‌تری را اجرا کنید.

به کسانی که به ورزش و اخلاق حرفه ای به ویژه فوتبال اهمیت می دهند این اطمینان را می دهیم که با همکاری و هماهنگی بیشتر و هم افزایی سایر نهادهای ذیربط با تهیه و اجرای پیوست فرهنگی مورد تاکید دولت محترم، شرایط بهتری فراهم شود. روز به روز در برگزاری مسابقات آینده و مشکل غالب خواهد شد. این امر خارج از عرف و این مهم اتفاق نمی افتد مگر با همکاری عموم مردم و رعایت موازین و ارزش های شرعی.

سجادی ادامه داد: طبیعی است که وزارت ورزش و جوانان از سایر نهادهای ذیربط توقع و انتظار دارد که برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات ورزشی، منظم و باشکوه، طراحی معقول و هوشمندانه ای را به گونه ای معرفی کنند که محیط زیست. ورزشگاه و تماشاگران با طیب خاطر و بیایید امنیت روانی را در فضایی امیدبخش و نشاط آور فرهنگی ورزشی تبدیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید