اظهارات عجیب حمید سجادی وزیر ورزش درباره سرنوشت پرسپولیس

اظهارات عجیب حمید سجادی وزیر ورزش درباره سرنوشت پرسپولیس

حمید سجادی در حالی که باشگاه پرسپولیس در بخش مدیریتی مدیریت می شود، همچنان از هواداران این تیم وقت طلب می کرد. اگرچه مجید صدری وظایف خود را به عنوان سرپرست مدیر اجرایی به پایان رسانده است، اما از عدم اطمینان او در مورد آینده خود به عنوان یک مدیر اجرایی مستقر تشویق نمی شود.

سجادی دیروز درباره عدم انتخاب صدری به عنوان مدیرعامل توضیح داد و گفت: پرسپولیس با توجه به دو رئیس خود (رحیمی، وزیر دادگستری و هندوزی، وزیر اقتصاد) باید در یک جلسه گروهی برای بررسی پیشنهاد هیات مدیره باشگاه تشکیل جلسه دهد. تصميم گرفتن. پیشنهادی که با صدری به عنوان رئیس اجرایی به پایان می رسد، اما وزیر احتمالاً به بررسی تغییرات در هیئت مدیره فعلی و رسیدن به نقطه نهایی می پردازد.

سجادی با تاکید ویژه و عجیب بر عدم دخالت در امور پرسپولیس گفت: افرادی هستند که می توان به هیئت مدیره اضافه کرد و هیئت مدیره را تقویت کرد و در صورت تصمیم هیئت مدیره جدید برای مدیرعاملی، این فرد معرفی می شود. .

وزیر ورزش هم گفت خدای نکرده به زودی این دیدار کی برگزار می شود! وی در پایان از هواداران پرسپولیس خواست به عنوان وزیر ورزش و جوانان به او اعتماد کنند و قطعا بهترین تصمیم را برای پرسپولیس خواهد گرفت. جالب اینجاست که سجادی در جریان صحبت های خود از اقدامات مهم برای پرسپولیس صحبت کرد و گفت لزومی ندارد که برای این باشگاه چه کرده و شایسته نیست در این زمینه اطلاع رسانی کند.

هندوزی، رحیمی و سجادی که سرنوشتشان به تصمیم رهبری پرسپولیس بستگی دارد. اما نکته مهم این است که در حال حاضر افراد مختلفی به دنبال پست مدیریتی در باشگاه پرسپولیس هستند و این را می توان در تحرکات آنها در فضای مجازی جستجو کرد. ضمن اینکه سرپرست فعلی باشگاه علیرغم همه تلاش ها هنوز وضعیت ثابتی ندارد که البته بخشی از آن به رویکرد وزیر ورزش برمی گردد.

البته صدری که به مدت 90 روز سرپرستی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را برعهده داشت، به درخواست گابریل کالدرون عمل کرد و بیشتر آن را پرداخت کرد و همچنین با انتخاب دلال جدید موفق شد بخشی از طلب پرسپولیسی ها را بپردازد. قرارداد دلال جدید پرسپولیس 330 میلیارد برای اسپانسر فضای مجازی، تی شرت و تبلیغات محیطی است که بزرگترین قرارداد کارگزاری فوتبال ایران است. (پرسپولیس هم در صورت گرفتن حق پخش 300 میلیارد دلار دیگر دارد که بعید به نظر می رسد).

در چنین شرایطی به نظر می رسد حمیدرضا سجادی باید هرچه زودتر تصمیم نهایی خود را برای تصدی پست مدیرعاملی بگیرد. البته در حال حاضر همه چیز به نظر دو وزیر دیگر به عنوان رئیس مجمع واگذار شده است. دو چهره حاضر در دو وزارتخانه مهم و پرمشغله که بعید است به جای اولویت های کاری، انتخاب مناسب ترین فرد برای اداره پرسپولیس را بررسی کنند!

دیدگاهتان را بنویسید