افشاگری حمید سجادی درباره مدیرعاملی پرسپولیس

افشاگری حمید سجادی درباره مدیرعاملی پرسپولیس

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در خصوص تبلیغات محیطی و تاخیر در شروع مسابقات لیگ برتر گفت وگویی انجام داد که در ادامه می خوانید.

* در زمینه تبلیغات محیطی، آقای آجورلو طرحی را برای استفاده تیم ها با رعایت قوانین و شرایط کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد تا میزبانان ورزشگاه خانگی یا ورزشگاهی که اجاره می کنند بتوانند خودشان تبلیغات را انجام دهند.

* تحقیقاتی داشتیم و بهترین طرح را اینگونه دیدم و جلساتی با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم که در مورد آن صحبت کردم و ایشان پیشنهاد تشکیل کارگروهی برای اجرای آن دادند. همانطور که به من گفته شد جلسات متعددی به صورت حضوری و تلفنی و آنلاین برگزار شد و در نهایت استقلال و هر تیم دیگری که می خواست تبلیغات محیطی خود را داشته باشد ایجاد شد.

* مدیرعامل پرسپولیس هم گفت که اگر استقلال موفق به اجرای آن شود ما هم از آن استقبال می کنیم و رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد همه تیم ها باید از این موضوع بهره ببرند.

* طبق قانون ما حق نداریم از بودجه خزانه به تیم های حرفه ای کمک کنیم و وقتی این موضوع وجود دارد باید شرایط برای درآمدزایی تیم ها فراهم شود که بخشی از این موضوع درآمد از طریق تبلیغات است و ما با کلیات طرح استقلال و آقای آجورلو موافقیم.

* وقتی اطلاعات جانبی درباره بازی پرسپولیس مطرح شد و بازی به تاخیر افتاد، شخصا وارد شدم و به شرکت توسعه و تجهیزات گفتم اجازه دهند بازی را شروع کنند و بعد اختلاف را حل کنند. این تاخیر در شأن فوتبال ما نبود و هیچکس راضی نبود. باید به گونه ای برنامه ریزی شود که همه رویدادها به طور منظم برگزار شود و این دستور برای پیشرفت ورزش لازم است و درخواست کردم گزارشی از این اتفاق ارائه شود تا شاهد تکرار این مسائل نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید