اظهارات عجیب وزیر ورزش درباره مشکل بزرگ پرسپولیس

اظهارات عجیب وزیر ورزش درباره مشکل بزرگ پرسپولیس

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت وگویی درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس و مشکلات حاشیه ای ایجاد شده پاسخ داد. بخش‌هایی از این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

* از زمانی که رضا درویش پس از استعفای مجید صدری مدیرعامل پرسپولیس شد، با بدهی‌ها و چالش‌های مختلفی مواجه شد و این بدهی‌ها را تسویه کرد تا کار با پرسپولیس در عرصه بین‌المللی سخت‌تر نشود، اما از سوی دیگر، وضعیت فعلی باشگاه که انجام می دهند.

* می دانم تا دیروز مشکل زمین حل شده بود، اصلا نمی دانستم پرسپولیس با زمین تمرین مشکل دارد، بنده ورزش و جوانان هستم اما مسئولیتی در قبال زمین ندارم. پس مدیرعامل، هیئت مدیره و معاون ورزشی این دو باشگاه چه هستند؟ اما اگر به بن بست برسند حتی می روم و میدان را برای این تیم ها فراهم می کنم، اشکالی ندارد.

* وقتی باشگاه استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب با مدیرعامل مجموعه درباره مشکل رسیدگی به آن صحبت کرد و پرسید مشکل زمین استقلال چیست؟ توضیحاتی دادند و بعد به آقای آجرلو رفتم و ایشان هم پیگیری کردند.

* اگر مدیر عامل نتواند طرحی را ارائه دهد، این نکته خوبی برای او نیست. با این حال، اگر بتوانم کمکی بکنم، حتما این کار را خواهم کرد.

* تهمت های بی احترامی که در فضای مجازی منتشر شده و به هواداران پرسپولیس منتسب می شود، شاید بخواهد مردم را نسبت به هواداران پرسپولیس بدبین کند. اصلا اینطوری نبود در ورزشگاه آزادی جز احترام، ادب و محبت و از جمله شعارهای مثبت و دلگرم کننده چیزی ندیدم.

* در مورد حضورم در مراسم افتتاحیه پیراهن باشگاه استقلال باید بگویم عکسی که در مراسم افتتاحیه پیراهن استقلال گرفتم در زمان مدیرعاملی آقای فتح الله زاده بود و من هم قائم مقام وزیر بودم. از ورزش، چون من به مهمانی نرفتم از من دعوت کرد. من حتی در مراسم رونمایی از لباس پرسپولیس بودم اما نمی دانم چرا عکسش بیرون نمی آید.

* نمی دانم چرا برخی می گویند این وزیر قرمز است و این وزیر آبی. من به هر دو تیم احترام می گذارم و نمی دانم که در زندگی ام رنگینی بوده ام. من همه تیم ها را دوست دارم و دوست دارم در کشورم به ورزش خدمت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید