شفاف سازی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی درباره افتتاحیه اردوی تیم ملی توسط وزیر ورزش و جوانان


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905881

فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی افتتاح پایگاه استعدادیابی و اردوی تیم ملی توسط وزیر ورزش را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در رابطه با افتتاحیه پایگاه استعدادیابی و اردوی تیم ملی توسط وزیر ورزش و جوانان و انتشار خبری در سایت خبرگزاری دانا با عنوان فروش رویایی فدراسیون ورزش های رزمی انجمن های ورزشی؛ برای افتتاحیه به جای قناری کلاغ رنگ کن!» توضیح داد.

در متن اطلاعیه فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی آمده است:

سالن ویژه فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی واقع در سالن شهید کوباگانیان تهران که قرار است به عنوان پایگاه استعدادیابی و اردوی تیم های ملی فدراسیون مورد استفاده قرار گیرد، در تاریخ 9 خرداد 1401 به صورت نمادین افتتاح شد. اینکه هیچ یک از اردوها یا رشته های تیم ملی تحت پوشش این فدراسیون از تاریخ فوق تا کنون در این سالن برگزار نشده است. با صلاحدید یوسف ایتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، پس از افتتاح نمادین چند ماهه، این سالن به طور کامل تجهیز شد و سرانجام در 11 آبان ماه با حضور حمید سجادی، عالی رتبه، رسما افتتاح شد. مقام رسمی وزارت ورزش و جوانان

وی به عنوان رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی روز گذشته در سخنانی در حضور وزیر به این موضوع اشاره کرد و اعلام کرد که منتظر افتتاح رسمی سالن از سوی مقام ارشد وزارت ورزش هستیم. و جوانان و حتی اردوی تیم ملی در رشته کیک بوکسینگ برای حضور در مسابقات جهانی در این سالن برگزار نشد و تیم ملی را به استان دیگری فرستادیم نه تهران.

این فدراسیون با توجه به ظرفیت موجود همواره تمام تلاش خود را برای توسعه رشته های خود مطابق با سیاست های وزارت ورزش و جوانان انجام داده است.

لازم به ذکر است مراسم روز گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان نه تنها برای افتتاح سالن، بلکه برای رونمایی از کل سیستم فدراسیون، اختصاص زمین ورزشگاه آزادی برای ساخت مجموعه ورزش های رزمی و اعلام استقلال انجمن پنچاک سیلات از فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی و اعلام راه اندازی مرکز بین المللی پنچاک سیلات در جزیره کیش نیز از برنامه های این سازمان بود. مراسم افتتاحیه دستاوردهای فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی.

بی شک حضور وزیر محترم ورزش و جوانان در پایگاه و اردوی استعدادیابی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی تیم های ملی باعث تشویق و بازگرداندن شور و نشاط ورزشکاران و ورزش های رزمی شده است که بر زندگی ورزشی آنان نیز تاثیرگذار خواهد بود. آینده.

دیدگاهتان را بنویسید