افتتاحیه اردوی فدراسیون انجمن های رزمی و آکادمی جودو با حضور وزیر ورزش


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905492

اردوی فدراسیون انجمن های رزمی و آکادمی جودو با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم افتتاحیه آکادمی ملی جودو و کمپ استعدادهای درخشان هنرهای رزمی ایران صبح امروز (دوشنبه 11 آبان) با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مسئولان فدراسیون های جودو و انجمن های ورزش های رزمی در مجموعه ورزشی کبکانیان برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در ابتدای این مراسم 3 تخته فرش از سوی رهبری فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی هدیه گرفت. سجادی سپس با بازدید از پایگاه استعدادیابی و اردوی تیم ملی این سالن را افتتاح کرد. یک سری وسایل بدنسازی جدید در سالن مذکور برای تمرین ورزشکاران آماده شده است.

یوسف اتیری در ابتدای مراسم افتتاحیه اردوی تیم های ملی رزمی ایران توضیحاتی در خصوص اقدامات فدراسیون ورزش های رزمی و اهداف این فدراسیون برای به روز رسانی امکانات اردوی تیم های ملی ارائه کرد. وی اعلام کرد که این فدراسیون تصمیم دارد عملکرد تیم های ملی خود را در رقابت های پیش رو از جمله بازی های آسیایی و غیره ارتقا دهد.

در بخشی از این مراسم سیدحمید سجادی خوابگاه تیم های ملی جودو را افتتاح کرد. همچنین سایت جدید فدراسیون جودو توسط مقام ارشد وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید