فروشگاه رویایی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی; رنگ کردن کلاغ به جای قناری برای باز کردن!


ساعت: 08:16
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905708

در مراسم روز گذشته فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی اتفاقی عجیب و کم سابقه رخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مراسم افتتاحیه اردوی تیم های ملی و مرکز استعدادیابی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی روز گذشته در مراسمی با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و روسای بسیاری از فدراسیون های ورزشی در مجموعه ورزشی کبکانیان برگزار شد.

اما این سالن روز گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان در اقدامی عجیب افتتاح شد که در تاریخ 9 خرداد ماه امسال به طور رسمی افتتاح و به بهره برداری رسید. 4 ماه پیش با حضور رئیس اداره توسعه آموزش ابتدایی و استعدادیابی در وزارت ورزش و جوانان و مراسم دیروز در واقع کار بیهوده دیگری بود.


7e425dd0 8389 4425 9b64 dad8487d7cc6 خبر خاکستری

با اشاره به خبر فوق که در سایت فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی منتشر شد، عملاً در برنامه روز گذشته هیچ عرب حضور نداشت و تنها با حضور وزیر ورزش و جوانان، مسئولان این فدراسیون قصد فحش دادن داشتند. در مورد روغن ریخته شده آقای n وزیر و خودتان. در آخرین روز هفته PE یک فدراسیون فعال و پویا ارائه دهید!

چنین اتفاقاتی برای فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی و رئیس آن بی سابقه نیست. یوسف بهتر به نظر می رسد عادت دارد کارهایی را که انجام نداده بوق بزند و آنها را به نام خود ثبت کند. مانند برخی از وعده های بسیار مهمی که داده بود اما به هیچ کدام از آنها عمل نکرد.

انجمن MMA به رهبری فدراسیون یوسف اتیاری برای ساماندهی بهتر و قانونی این ورزش زیرزمینی ایجاد شد، اما در شرایطی که او قول برگزاری یک تورنمنت بین المللی و حضور در آن با پرچم فدراسیون را در عمل داد. او چیزی بیش از یک قهرمانی ملی در دسترس نیست.

این عهدشکنی در شرایطی رخ داده است که متیری مدعی ساماندهی این رشته برای جلوگیری از اثرات و پیامدهای بعضا مخرب آن است، اما در حقیقت MMA مدت هاست که زیرزمینی می رود و حتی مسابقات بزرگ در این رشته به صورت غیرقانونی و جدا از هم برگزار می شود. از مکانیسم های معمول ورزش کشور رفتار می کند.

همچنین ایتری در روزهای ابتدایی حضورش در فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مدعی شد که تمامی رشته‌های رزمی را زیر پرچم این فدراسیون جمع خواهد کرد، اما او نیز مانند بسیاری دیگر به این وعده عمل نکرد.

فدراسیون‌های رزمی مانند موی تای یا ساواته از دیرباز به عنوان فدراسیون‌های مستقل غیردولتی نامیده می‌شوند و ماهیت و فعالیت خود را از زیر پرچم هر فدراسیونی حتی انجمن‌های ورزش‌های رزمی جدا می‌کنند که نشان از ناتوانی بهتر در تحقق وعده‌ها دارد.

می توان نتیجه گرفت که هدف از برگزاری مراسم بازگشایی روز گذشته این بوده که یوسف اتی بر انفعال فدراسیون خود سرپوش بگذارد. آنقدر کسانی هستند که در این فدراسیون کار نکرده اند که تنها برد تبلیغاتی او در فدراسیون بازگشایی فدراسیون باز است!

مراسم دیروز در شرایطی برگزار شد که با این اقدام وزیر ورزش و جوانان کشور مورد بی مهری قرار گرفت و برای کاری بیهوده و شلخته دعوت شد. البته ای کاش این اتفاق در لیست افتتاحیه های چند ده هزار نفری هفته تربیت بدنی قرار نمی گرفت.


بیشتر بخوانید؛


افتتاحیه اردوی فدراسیون انجمن های رزمی و آکادمی جودو با حضور وزیر ورزش و جوانان

دیدگاهتان را بنویسید