پسرم اسکیت باز بود به این فدراسیون ورزش های رزمی آمدم / تغییر نماینده باشگاه به نظر من نبود

ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802435

باید برای سال 2022 برنامه ریزی کنیم تا 3 مدال کسب کنیم

رئیس جدید فدراسیون اسکیت گفت: پسرم اسکیت باز بود از ورزش های رزمی به عنوان کارشناس ورزشی به این انجمن و فدراسیون روی آوردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف امروز برگزار شد و در پایان دور دوم مجید هنرجو نایب رئیس این فدراسیون در رقابتی تنگاتنگ با رضا شجی به عنوان رئیس فدراسیون برای 4 سال آینده انتخاب شد.

مجید هنرجو، رئیس فدراسیون اسکیت جید گفت: انتخابات خوبی بود. من قبلاً تنها نامزد بودم، اما به همین دلیل قانون اساسی جدید را دوباره ثبت نام کردیم و خوشحالم که در این رقابت خوب، حداکثر آرا را کسب کردم. دوستانی که آمدند توانمند بودند و از این فرصت ها برای تقویت تیم های ملی و بحث عمومی در فدراسیون استفاده می کنم. 50 درصد در بحث استان ها باید کار کنیم و به جامعه خدمت کنیم.

وی با اشاره به سابقه خود در اسکیت ادامه داد: 25 سال است که اسکیت بازی می کنم و از آنجایی که پسرم اسکیت باز بود از ورزش های رزمی به عنوان کارشناس ورزشی به این انجمن و فدراسیون روی آوردم. در اسکیت پست های مختلفی داشتم و کار می کردم. من 14 محکومیت جهانی داشته ام و در دانشگاه های جهان قاضی بوده ام.

نایب رئیس سابق فدراسیون اسکیت درباره برنامه های خود برای این رشته گفت: رویکرد خوبی برای آینده داریم و باید برای سال 2022 برای کسب 3 مدال برنامه ریزی کنیم. برای رسیدن به موفقیت و تحول بزرگ باید وارد اردوها شویم و انتخاب کنیم.

این دانشجو در خصوص بداخلاقی هایی که در این انتخابات رخ داد، گفت: ممکن است در انتخابات بی اخلاقی صورت گرفته باشد، اما تلاش می کنیم تا این مسائل برطرف شود و امیدواریم این اتفاق تکرار نشود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نماینده باشگاه در جلسه در دقیقه 90 تغییر کرد و آیا این تغییر به نفع او بود یا خیر، گفت: تغییر نمایندگان باشگاه به نفع من نبوده و تشخیص ما نیست، آنها به من رای ندادند. این افزایش برای تشویق باشگاه ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید