اردوی 24 ساعته تیم جودو در آکادمی ملی المپیک/ حضور تیم ناشنوایان در لیگ برتر جودو

ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806827

برای حضور در بازی های المپیک ناشنوایان، اردوی 24 ساعته تیم جودوی ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک رصد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران دعوت شده به مرحله دوم اردوهای تیمی جودوی ناشنوایان، تمرینات تمرینی خود را در قالب بدنسازی، کار میدانی و تخصصی جودو و حضور پررنگ در المپیک برای ناشنوایان زیر نظر فنی سرمربی تیم محمدرضا لوئیس مقدم به صورت 24 ساعته در آکادمی ملی المپیک حضور دارند.

لوئیس مقدم در خصوص این اردو گفت: اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی جودو ناشنوایان به مدت 10 روز در تاریخ 24 دی ماه 1392 با حضور 14 جودوکار و به میزبانی هیئت ناشنوایان خراسان رضوی و همکاری صمیمانه برگزار شد. استان قدس رضوی

وی افزود: در پایان اردوی اول که با حضور عناوین سابق جودو و همچنین اعزامی ها به مسابقات جهانی فرانسه برگزار شد، 10 جودوکار برتر مسابقات اردویی جواز حضور در دومین دوره را کسب کردند. با صلاحدید کارکنان، روز کاری 11 روزه و 24 ساعته خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.

سرمربی تیم جودوی ناشنوایان با بیان اینکه این اردو تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی و آمادگی بهتر تیم مقرر شد با همین اعضای کمپ در قالب دیداری صورت گیرد. تیم جودوی ناشنوایان «در مسابقات برتر جودو شرکت کنید.

وی در پایان از مساعدت کیکاووس ساعدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در اعطای هتل آکادمی ملی المپیک به اعضای این تیم تشکر کرد.

در این اردو مهرداد بداغی، علی سلحشور، امیر دفتری، مصطفی سفیدی، علی دهقان، حسین الله کریمی، مهرداد صیدی، علی قنبری، مسعود سفیدی و مسعود رستگار حضور دارند.

علاوه بر محمدرضا لوئیس مقدم، مصطفی نمکیان و شهرام نوش آبادی به عنوان مربیان تیم، محمدحسن مجلسی به عنوان سرمربی و امیدپور اسفندیار به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی جودو ناشنوایان از اعضای کادر فنی و نظارت هستند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید