آیا سفر آتی رئیس فیفا به ایران به دنبال حضور بانوان در ورزشگاه ها خواهد بود؟ / پاسخ وزیر ورزش: موضوع حضور بانوان در ورزشگاه ها حل شد/ هنوز جزئیاتی از سفر اینفانتینو به من نرسیده است.

آیا سفر آتی رئیس فیفا به ایران به دنبال حضور بانوان در ورزشگاه ها خواهد بود؟  / پاسخ وزیر ورزش: موضوع حضور بانوان در ورزشگاه ها حل شد/ هنوز جزئیاتی از سفر اینفانتینو به من نرسیده است.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: رئیس فیفا برای نظارت بر حضور زنان در ورزشگاه ها به ایران سفر می کند.

«حمید سجادی» در خصوص هدف سفر اینفانتینو به تهران، این سفر را مرتبط با مسائل فوتبالی می داند و در عین حال گفت هنوز جزئیات این سفر را از رئیس فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است.

وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: اینفانتینو بازدیدهایی را در دستور کار خود دارد و باید از سوی فدراسیون فوتبال گزارش هایی درباره وی تهیه شود.

سجادی برنامه های رسانه ای این سفر را گمانه زنی توصیف کرد و همچنین گفت که رئیس فیفا در سفر به تهران با وی دیدار خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می شد هدف اینفانتینو از سفر اینفانتینو به ایران حضور بانوان در ورزشگاه ها بوده است، گفت: این موضوع حل شده و بانوان با افتخار به ورزشگاه می آیند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران از سفر جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به ایران در آینده نزدیک خبر داد. زمان دقیق این سفر هنوز مشخص نیست.

بخش جوان غفلت شده بومی سازی نشده است

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه گفته شده سبد جوانان در این وزارتخانه مورد بی توجهی قرار گرفته است، گفت: این سبد مغفول مانده نیست; ورزش و جوانان نیز لازم و ضروری هستند، اما ماهیت جداگانه ای دارند که به درستی در یک وزارتخانه ادغام شده یا نه.

سجادی از اظهارات برخی مسئولان این وزارتخانه در این زمینه گلایه کرد و گفت: گاهی این انتقادات را از همکارانم می شنوم و تعجب می کنم که چرا همکاران ما که از همه مشکلات و تلاش ها در وزارت ورزش و جوانان مطلع هستند، گاهی برخی برخی اعضای این وزارتخانه در مقابل ورزش موضع گیری می کنند و مواردی را پیشنهاد می کنند که در جهت تضعیف ورزش در کشور است.

وزیر ورزش تاکید کرد: تاکنون بحث مهمی درباره استقلال جوانان از سوی وزارت ورزش مطرح نشده است. ما از هر آنچه در شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور تصمیم گیری می شود، اطاعت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید