فراخوان جدیدی برای درخواست VAR ارسال کردیم / جشن جام جهانی با حضور بانوان و اینفانتینو

ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789925

فدراسیون فوتبال به باشگاه ها کمک می کند تا درآمد کسب کنند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: مجددا با سایت فدراسیون تماس گرفتیم و از کسانی که نماینده دارند و در این مدت موفق به تجهیز نمایندگی خود شده اند درخواست داریم که این روند را آغاز کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره تبلیغات محیطی باشگاه ها و درآمدزایی گفت: این اتفاق با تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال بررسی شد و فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسید که هر شرایطی برای آن بهتر باشد. فوتبال و باشگاه‌ها باید وضعیت بهتری داشته باشند. «سودآور باشید، آماده باشید. فدراسیون فوتبال در کنار باشگاه‌ها است و به آنها کمک می‌کند تا در بحث تبلیغاتشان مشارکت کنند.

وی افزود: یکی از سیاست های فدراسیون فوتبال برون سپاری و کمتر شدن این موضوعات است. با توجه به اینکه باشگاه ها تمایل نشان داده اند که بتوانند تبلیغات محیطی را برنامه ریزی کنند، فدراسیون نیز به درآمدزایی آنها کمک خواهد کرد.

وی درباره ورود VAR به فوتبال ایران گفت: پس از وارد کردن شرکتی برای داشتن VAR برای بازی تیم ملی، چند روز پیش دوباره با سایت فدراسیون تماس گرفتیم و از کسانی که نمایندگی می کردند و می توانستند آژانس خود را تجهیز کنند، خواستیم که شروع کنیم. این روند را طی کرده و هر چه زودتر به VAR برسیم.فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس کل فوتبال کشور در تلاش است تا از تجهیزات VAR استفاده کند.

کامرانی فر گفت: نامه هایی به فیفا ارسال کرده ایم تا بحث آموزش داوران آغاز شود و بتوانیم با شرکتی که حسابدار فیفا است و همچنین نماینده ای در کشور برای ارائه خدمات پس از آن همکاری کنیم. امیدواریم به زودی این اتفاق بیفتد. تلاش می کنیم یک شرکت فیفا به عنوان پایگاه ایجاد کنیم و همه ورزشگاه ها را تجهیز کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت وگو با رادیو تهران درباره حضور رئیس فیفا در ایران گفت: کارگروهی تشکیل داده ایم، جلسات متعددی برگزار کرده ایم و در حال برنامه ریزی هستیم. ما مدل فیفا را می شناسیم و در حال برنامه ریزی برای حضور اینفانتینو و تیمش در ایران هستیم تا برنامه های فیفا و AFC را به نمایش بگذاریم و کار را جلو ببریم. قطعا در بازی با عراق میزبان خوبی خواهیم داشت و برای جشن صعود و میزبانی خوب از رئیس فیفا و تیم برنامه ریزی خواهیم کرد.

کامرانی فر در واکنش به حضور تماشاگران در هفته نهم لیگ برتر تاکید کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از تماشاگران می خواهند هر چه زودتر به ورزشگاه ها بیایند اما تعدادی از ارگان های دیگر مانند وزارت بهداشت. ، باید فدراسیون فوتبال را تایید کند. جلساتی برگزار کردیم و از دوستان خواستیم مجوز بازدید از یک سوم ظرفیت ورزشگاه ها را صادر کنند. تلاش می کنیم و اینجا از دوستان وزارت بهداشت می خواهیم که برای ورود تماشاگران درخواست مجوز کنند. همه ما می دانیم که اکنون زمان حضور تماشاگران در ورزشگاه ها است و باید این کار انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضور اینفانتینو در ایران و حساسیت فیفا برای حضور بانوان اقداماتی در این زمینه انجام شده است، اذعان داشت: جدا از اتفاقات خوبی که در دوران حضور اینفانتینو در ایران می افتد، دو سوال بسیار مهم وجود دارد. سوال اول درباره حضور تماشاگران و بانوان در ورزشگاه است و سوال دوم درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال است که باید آن را نهایی کنیم. فیفا بر این دو موضوع تاکید دارد و امیدوارم با حضور رئیس فیفا مسائل مربوط به آنها را حل کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: مطمئنم با نگاه خوبی که در مجلس شورای اسلامی به فوتبال و ورزش وجود دارد، این اتفاق می افتد و خدای ناکرده با نگاه خوبی که وجود دارد، بحث حضور بانوان محقق خواهد شد. حل شود.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید