دیدار مجیدی با روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره وضعیت فوتبال ملی/ پاسخ امیدوارکننده اینفانتینو به حذف تیم ملی از جام جهانی


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818839

در حاشیه هفتاد و دومین کنگره سالانه فدراسیون جهانی فوتبال در دوحه؛

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه کنگره سالانه فدراسیون جهانی با رئیس فیفا و AFC دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سید میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال که به تازگی برای شرکت در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر و شرکت در هفتاد و دومین کنگره سالانه فدراسیون جهانی به دوحه سفر کرده است، شب گذشته و امروز با سران فوتبال جهان دیدارهایی داشت.

در گفتگوی کوتاه رئیس فدراسیون ملی فوتبال با جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا؛ محرومیت تیم ملی فوتبال ایران از حضور در مسابقات جام جهانی با توجه به فاجعه ناگوار در ورزشگاه مشهد شایعه محسوب می شود. رئیس فدراسیون جهانی فوتبال نیز به ماجدی برای تصدی کرسی ریاست فدراسیون ایران تبریک گفت.

مجیدی همچنین دیدار کوتاهی با شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت. رئیس فدراسیون فوتبال که حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون را همراهی می کرد؛ رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از قدرت فوتبال ایران تمجید کرد و البته از مهدی تاج نایب رئیس نیز صحبت کرد.

در مهمترین بخش این نشست کوتاه؛ بحث مطالبات فدراسیون ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا زمانی مطرح شد که شیخ سلمان گفت طی توافق صدا و سیما و کنفدراسیون فوتبال آسیا، امکان پرداخت مطالبات از طریق حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و… وجود دارد.

به این ترتیب رئیس فعلی فدراسیون یا رئیس جدید در ماه های آینده با چالش گسترده ای روبرو خواهد شد. سازمان صدا و سیما در سال های اخیر هیچ تلاشی برای پرداخت حق پخش تلویزیونی نکرده است و حالا کافی است مطالبات چند میلیونی فوتبال ایران را از کوالالامپور، توافق با صدا و سیما دریافت کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال با اسطوره فوتبال ایتالیا روبرو شد و دقایقی با او گفت و گو کرد. ماجدی در دیدار با الکساندر دلپیرو، ملی پوش سابق ایتالیا، درباره سقوط تیم ملی ایتالیا از جام جهانی و خالی شدن قهرمان اروپا در دوحه صحبت کرد.


f802e366 18e4 4afe a5af a3ee471c73e9 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید