اینفانتینو: جام جهانی قطر تاکنون 2 میلیارد بیننده تلویزیونی داشته است / 2.5 میلیون نفر نیز در خیابان های قطر حضور دارند / میانگین تماشاگران در هر مسابقه 51 هزار نفر بوده است.

اینفانتینو: جام جهانی قطر تاکنون 2 میلیارد بیننده تلویزیونی داشته است / 2.5 میلیون نفر نیز در خیابان های قطر حضور دارند / میانگین تماشاگران در هر مسابقه 51 هزار نفر بوده است.

رئیس فیفا بار دیگر از میزبانی قطر در جام جهانی 2022 تمجید کرد و تاکید کرد که این کشور بهترین میزبان تاریخ بوده است. وی گفت: میانگین حضور در هر بازی 51 هزار نفر بوده که میانگین بسیار خوبی است. اینفانتینو ادامه داد: بیش از 2 میلیارد نفر مسابقات جام جهانی را از طریق تلویزیون و ستاپ باکس تماشا کردند و حدود 2.5 میلیون نفر در خیابان های قطر حضور دارند و حدود 100 هزار هوادار برای تماشای مسابقات به ورزشگاه ها می روند.

رئیس فیفا بار دیگر از میزبانی قطر در جام جهانی 2022 تمجید و تاکید کرد که این کشور بهترین میزبان تاریخ بوده است.

به گزارش الوطن، جام جهانی 2022 با وجود همه انتقادات از قطر در این کشور در حال برگزاری است و تکلیف 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در قطر حضور داشت و تمامی مسابقات را از نزدیک تماشا کرد.

وی باز هم به تمجید از میزبان قطری پرداخت و گفت: تمام مسابقات را در ورزشگاه بودم و همه چیز را از نزدیک تماشا کردم. واضح است که این بهترین دوره در تاریخ مرحله گروهی جام جهانی بود. همه بازی ها به خوبی برگزار شد و هواداران از تماشای بازی ها لذت بردند. میانگین تماشاگران در هر بازی 51000 نفر بود که میانگین بسیار خوبی است.

اینفانتینو ادامه داد: بیش از 2 میلیارد نفر مسابقات جام جهانی را از طریق تلویزیون و ستاپ باکس تماشا کردند و حدود 2.5 میلیون نفر در خیابان های قطر حضور دارند و حدود 100 هزار هوادار برای تماشای مسابقات به ورزشگاه ها می روند. جو قطر فوق العاده است و احساسات وصف ناپذیر است. امیدوارم این زیبایی ادامه داشته باشد و بازی ها به زیبایی آغاز شوند. من مطمئن هستم که تعداد تماشاگران جام جهانی از مرز 5 میلیارد نفر خواهد گذشت. در پایان، تنها چیزی که می خواهیم این است که لحظات شادی را برای همه در جهان خلق کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید