اصول: سفر اینفانتینو به ایران هنوز مشخص نیست/ حضور تماشاگران برای بازی با ایران

زمان: 09:32 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802352

امیدوارم رویکرد غیرانسانی به خواسته های فوتبال ایران پایان یابد.

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در بحث حضور تماشاگران همه چیز به تصمیمات ستاد ضد تاج بستگی دارد اما این ستاد هنوز چیزی به ما نگفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال درباره سفر رئیس فیفا به ایران گفت: این سفر به دلیل حضور او اتفاق افتاد، اما اکنون به دلیل بحث تاج، شایعاتی مطرح شده است. نه هنوز خیلی واضح نیست؛ اگر به ایران سفر کند خیلی از مسائل با حضور او حل می شود.

وی افزود: مهم ترین دغدغه ما منابع مالی در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است که به دلیل تحریم های طالبان علیه کشور این منابع موجود نیست. خود رئیس فیفا مکاتبات متعددی در این زمینه داشت و حتی شنیدم که یک بار به توکیو رفته و موضوع را پیگیری کرده و موضوع را مطرح کرده اما پاسخ منفی شنیده است. امیدوارم این رویکرد برای پایان دادن به این رفتار غیرانسانی تغییر کند.

یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال گفت: در بحث حضور تماشاگران همه چیز به تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا بستگی دارد اما این ستاد هنوز به ما اطلاعی نداده است زیرا هر تجمع و مراسمی باید زیر نظر برگزار شود. از این ستاد چیزی به فدراسیون فوتبال گزارش نشده است.

اصولی در پایان گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر گفت: وحید شمسایی 2 نفر را پیشنهاد داد و این افراد باید مراحل مذاکره و فنی را طی کنند. ما هم روی این موضوع کار کرده ایم و امیدوارم هرچه زودتر تصمیم نهایی را بگیریم. یک سری کارهای اداری روی قرارداد شمسایی انجام می شود که بعد از اتمام قرارداد امضا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید