برای حضور تماشاگران به مجوزهای خارج از ایران ، فیفا و AFC نیاز داریم / برای بازی آفلاین با VAR کره استفاده می شود

زمان: 17:45
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774655

اگر تماشاچی باشد ، زن و مرد می آیند

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: ما برای داشتن تماشاگر در بازی برای کره جنوبی به مجوزهای خارج از ایران ، فیفا و AFC نیاز داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر ، سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد حضور تماشاگران در دیدار ایران و کره جنوبی گفت: «ما در 21 سپتامبر (30 شهریور) نامه ای به فیفا نوشتیم و اعلام کردیم که آماده تماشاگر در بازی با کره جنوبی. اما در عین حال ما باید شرایط حضور تماشاگران را در آن زمان تضمین کنیم و از وزارت بهداشت برای اخذ مجوز پیروی کنیم.

وی افزود: هنگامی که ما آمادگی خود را اعلام کردیم ، تعداد مرگ و میر در کشور زیاد بود ، اما آمادگی ما به این دلیل است که ما روند خوبی را در کشور مشاهده کردیم و شرایط واکسیناسیون خوب است و یک میلیون نفر به تعداد افراد واکسینه شده هر روز. “ما می دانستیم که وضعیت در 20 روز باقی مانده تا بازی بهتر می شود.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در این مدت نامه های زیادی نوشتیم و رایزنی های زیادی با وزارت بهداشت و وزارت ورزش درباره حضور تماشاگران انجام دادیم. پس از ارسال ایمیل به فیفا ، آنها از ما خواستند تا جزئیات را اعلام کنیم ، که پس از تأیید وزارت بهداشت برای تاج ، ما اعلام کردیم که جزئیات را خواهیم گفت. در پی این حادثه ، وزارت بهداشت مجوزها را صادر کرد ، اما تنها صدور مجوز وزارت بهداشت برای تاج حتی باعث افزایش تعداد تماشاگران شد. با این حال ، ما باید همه شرایط را ارزیابی کنیم. این بازی قرار است تا دو سال دیگر با حضور تماشاگران برگزار شود که هنوز قطعی نشده است و این موضوع مورد استقبال بسیاری قرار می گیرد. همچنین جلسات متفاوتی با عناصر مختلف برای حضور تماشاگران داشتیم و امروز جلسه ای طولانی برگزار شد.

کامرانی فر ادامه داد: همانطور که همه می دانیم ، فیفا وارد مسائل دیگری از جمله تبعیض نژادی و مسائل دیگر شده است. با این حال ، ما جزئیاتی را در اختیار فیفا قرار داده ایم که هنوز پاسخ قطعی به ما داده نشده است. در این بازی ، فروش بلیط باید در قالب باشد AFC امیدوارم قبلاً برای ما ارسال شده باشد و ما کار خود را انجام داده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه پیک تاج به تازگی ناپدید شده است ، نگران هستیم که علاوه بر ثبت بلیط در سایت ، تقاضای بیشتری داشته باشیم و برخی در ورزشگاه حضور داشته باشند و نتوانند پروتکل ها را رعایت کنند. .. “هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. پس از نامه به فیفا ، آنها هنوز پاسخی نداده اند و باید تعدادی فرم برای آنها ارسال شود ، اما ما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم. آنچه در بحث مجوزهای وزارتخانه بود بهداشت و ما کارهای دیگری انجام دادیم ، اما بحث صورت ورزشگاه توسط وزارت بهداشت و گروهی از فدراسیون فوتبال به ورزشگاه آزادی رفت و بررسی کرد.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ادعا می شود که همه تماشاگران باید با دوز واکسیناسیون و همچنین بحث PCR ما دیدیم که تماشاگران باید هزینه آزمون را بپردازند PCR در این شرایط نمی توان این کار را انجام داد. ما 10 روز در هفته شرایط را در نظر می گیریم ، اما نتیجه نهایی حضور تماشاگران تا فردا قطعا توسط فدراسیون اعلام می شود.

کامرانی فر تاکید کرد: “فدراسیون فوتبال هیچ اقدامی نکرده و تمام مکاتبات انجام شده است. ما نامه را در 21 سپتامبر (30 سپتامبر) نوشتیم و این کار 17 روز پیش انجام شد ، در حالی که طبق قانون باید دو هفته قبل از مسابقه باشد. “هفته ها قبل از مسابقه ما حتی در 7 اکتبر نامه دیگری نوشتیم و درخواست ملاقات کردیم. اما آنچه برای ما مهم است این است که شرایط حضور تماشاگران مطابق پروتکل ها باشد و همچنین این که بتوانیم همه چیز را در نظر بگیریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که اروپا می خواست بگوید از نظر واکسیناسیون وضعیت بهتری دارد ، این موضوع را در حضور تماشاگران به جهانیان نشان داد. ما تلاش کردیم و فدراسیون واقعاً می خواست در این زمینه در کنار وزارت بهداشت باشد و ما قصد داشتیم تعدادی از کادر پزشکی را به ورزشگاه بیاوریم و سپس دیدیم که با توجه به خواسته فیفا ممکن است این امر ممکن نباشد. ما سعی کردیم کارهای خوب وزارت بهداشت و دولت جدید در زمینه واکسیناسیون را به جهان نشان دهیم ، اما شرایط به حدی رسید که ما به مجوزهای خارج از ایران و فیفا نیاز داشتیم ، و AFC ما همچنین داریم. ما قبل از مسابقات به فیفا اعلام کردیم که در اولین بازی بدون تماشاگر و پس از آن اعلام خواهیم کرد. ما به فیفا اطلاع دادیم که اوضاع خوب است و اگر شرایط مساعد باشد ، فردا به طور رسمی در وب سایت فدراسیون اعلام می شود که تماشاگران در دیدار با کره جنوبی حضور خواهند داشت یا خیر.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که فدراسیون فوتبال در 21 سپتامبر درخواست داد و ما در 7 اکتبر مجدداً یک ایمیل ارسال کردیم و این چیزی است که ما دوست داریم همه بدانند.

کامرانی فر در پاسخ به این س thatال که اگر فردا مشخص شود تماشاگران می توانند در بازی کره حاضر شوند ، آیا امکان فروش بلیط وجود دارد؟ وی گفت که این سایت 24 ساعته باز است و بلیط فروخته می شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه تصریح کرد: در این زمینه تصمیمی گرفته شده است و اگر فرض بر این باشد که تماشاگران در ورزشگاه حضور دارند ، زنان و مردان هر دو می آیند.

او در مورد استفاده صحبت می کند VAR در بازی کره و رویدادهای داوری برای جستجو در بازی با امارات متحده عربی استفاده کنید VAR این اتفاق افتاد ، تصریح کرد: AFC یک سبک خاص در VAR از قضات و گزارشات قضات استفاده می کند VAR استفاده کنید. ما مشکلات زیادی در زمینه میزبانی و یکی از موارد استفاده داشتیم VAR بود. ما سخت کار کردیم و با شرکت های معتبر فیفا مکاتبه کردیم و به چندین شرکت رسیدیم. همه ما این را می دانیم AFC او با هاکی قرارداد دارد اما به دلیل مشکلاتی که ما به دلیل تحریم ها داریم این شرکت نمی تواند به ایران بیاید. ما دیدیم که اگر بخواهیم منتظر بمانیم ، زمان زیادی طول می کشد ، ما پیش بینی کردیم که برای مقدماتی فیفا و AFC ما اعلام کرده ایم که هر بازی را می خواهید VAR ما داریم و فیلم های او آماده تجهیز ورزشگاه آزادی به سیستم های مورد تایید فیفا هستند و اگر آنها بگویند ما مقابل کره بازی می کنیم VAR‌ آنها می خواهند ما داشته باشیم. این واقعیت که ما تاکنون مطلع نشده ایم به این دلیل است AFC او با شرکت دیگری همکاری می کند و اختلاف نظر دارد. ما بسیار خوشحالیم که فدراسیون فوتبال در حال تجهیز ورزشگاه آزادی است اما بیایید مقابل کره بازی کنیم VAR به صورت آفلاین استفاده می شود زیرا قاضی VAR برای این بازی انتخاب نشده است

کامرانی فر در پاسخ به سوالی که در بازی های آینده تحت نظر است AFC نگه می دارد ، استفاده می شود VAR وی گفت: “ما این موضوع را اطلاع رسانی می کنیم.” ابتدا باید نظر را ببینیم AFC چه خواهد شد. به چی AFC ما هم اعلام کردیم VAR با تأیید فیفا به تصویب رسید. مکاتبات ما با AFC طول می کشد. از آنجا که آنها سازمان دهندگان مسابقات هستند ، آنها باید در این مورد تصمیم بگیرند. ما VAR ما تیم ملی را برای چهار مسابقه آوردیم و باید نظر را ببینیم AFC چه خواهد شد.

وی با بیان اینکه به همکاری با ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال ادامه می دهد ، گفت: بگذارید بعداً در این مورد صحبت کنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید