برای حضور بانوان در لیگ به زیرساخت نیاز داریم/ هر ورزشگاهی که زیرساخت داشته باشد می تواند تا 30 درصد تماشاگران را در خود جای دهد.


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814036

مسئول برگزاری مسابقات لیگ فوتبال ایران گفت: هر ورزشگاهی که زیرساخت های ممکن را داشته باشد می تواند تا 30 درصد تماشاگر را بپذیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با حضور مجید نامجمطلق و فرشاد پیوس در محل برگزاری لیگ برگزار شد و تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به تماشاگران حاضر در دربی گفت: برخی از صحبت ها به تصمیم شورای تامین بستگی دارد. یکی از اعضای این شورا ستاد تاج است و این 30 درصد تماشاگران به دلیل صورتجلسه هستند. هر استادیومی که زیرساخت های احتمالی داشته باشد می تواند تا این سطح تماشاگران را در خود جای دهد. سازمان لیگ متعهد به این مسائل نیست و فروش بلیت الکترونیکی با لینک به سامانه امید شرط به حداقل رساندن خطر ابتلا است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شاهد حضور تماشاگران در مسابقات تیم ملی خواهیم بود، گفت: ورود تماشاگران در مسابقات تیم ملی مطابق با مسئولیت سازمان لیگ نیست و برای فدراسیون فوتبال است. ممکن است اطلاعات ارائه نشود.

مهدی در پاسخ به انتقادات به لیگ فشرده گفت: این را برای لیگ فشرده قبول دارم. در 2 سال گذشته 2 ماه و نیم لیگ به تعویق افتاد. این تاخیرهای تحمیل شده از سوی کرونا باعث شد تا تیم های ملی و باشگاهی در صورت جبران نکردن از دست دادن جام جهانی و لیگ قهرمانان با مشکل مواجه شوند. فشار برای پایان لیگ وجود دارد. اگر این تاخیر جبران نشود ضرر زیادی می کنیم. یک نیمه جام جهانی و نیمه دوم بعد از جام جهانی خواهد بود.

مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران درباره اینکه آیا شرایط برای حضور بانوان در مسابقات لیگ مهیا شده است، گفت: در حال حاضر موضوع حضور بانوان در لیگ برتر اعلام نشده و فقط برای تیم ملی بوده است. فیفا می‌داند که ما نیاز به زیرساخت‌ها برای یک تماشاگر زن در لیگ داخلی داریم. مجوز میزبانی از ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی ملی برای میزبانی شهری غیر از تهران را دریافت کرده‌ایم. لنت‌ها باید اصلاح شوند تا شرایط فیفا را برآورده کنند. مشکل در زیرساخت ها است و ما باید به چارچوب پایبند باشیم.

وی افزود: تاج در این دو سال اقدام خاصی برای رفع این کاستی ها انجام نداده است، حتی ورزشگاه آزادی هم نیاز به حذف دارد و روز خوبی را سپری نمی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید