قرآن باید در همه عرصه های زندگی ما ریشه داشته باشد و حضور پررنگی داشته باشد. برای تحقق شعار سال نیز باید به قرآن پناه ببریم.


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821998

سخنگوی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: چاره ای جز پناه بردن به قرآن و تحقق شعار سال نداریم و امیدوارم قرآن ریشه و ریشه داشته باشد. حضور پررنگ در تمام عرصه های کشورمان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ حجت الاسلام عباسعلی حیدری در اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت پیام نور گفت: دو سه سال پیش به اتفاق چند تن از اساتید برجسته دانشگاه از یکی از شرکت های موفق دانش بنیان بازدید کردیم و آن را از نزدیک دیدیم.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که به بیش از 25 کشور جهان صادر می شود، تصریح کرد: این آیه نیز مورد توجه مردم قرار گرفت. روزنامه نگاران غربی و این آیه بود – و این برای انسان نیست مگر برای ما.

او گفت: «مدیر این شرکت گفت تحریم ها بر ما تأثیری نداشته است. خبرنگاران خارجی وقتی موفقیت ما را دیدند، پرسیدند پیامی که گفتم قرآن کریم چیست؟»

حیدری گفت: برای همه چیز و تحقق شعار سال چاره ای جز پناه بردن به قرآن نداریم و امیدوارم قرآن در همه عرصه های زندگی ما ریشه و حضور پررنگ داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید