قرآن سوزی بخشی دیگر از پازل اسلام هراسی/ اهانت به قرآن کریم ریشه در دشمنی صهیونیسم جهانی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کُردتودی ، شبکه تلویزیونی TRT World عکس هایی را منتشر کرد که نشان می دهد مردی در سوئد با هتک حرمت به قرآن کریم و آتش زدن این کتاب مقدس را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، راسموس پالودن، رهبر حزب راست افراطی دانمارک، قرآن را در محله ای در سوئد سوزاند. قبل از آن نیز قرآن کریم را در اقدامی توهین آمیز دیگر انداخت.

امین روستی از علمای برجسته اهل سنت کردستان در گفت و گو با خبرنگار کرد ماموستا، هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد را اقدامی تحریک آمیز علیه مسلمانان خواند.

وی آتش زدن کتاب آسمانی مسلمانان را نشان دهنده ضعف مفرط غرب در مقابله منطقی با آموزه های وحی دانست و خاطرنشان کرد: ما به عنوان پیروان این مکتب و همه عدالت خواهان و آزادی خواهان جهان باید با این جریان استکباری و ضداسلامی مقابله کنیم. و به طرق مختلف از تکرار این اتفاقات جلوگیری کند.

وی افزود: سال هاست که سران ضداسلام با حمایت دنیای صهیونیستی به دنبال اجرای نقشه های شوم خود در مرکز قدرت بوده و هر بار به دنبال توهین به مقدسات اسلامی و ایجاد شرایط زندگی مسلمانان در کشورهای غربی بوده اند. به بهانه های واهی.

عالم برجسته اهل سنت کردستان افزود: ماجرای توهین به مقدسات در آمریکا و اروپا که همواره مدعی آزادی بیان و رعایت حقوق بشر بوده اند، ادعای دروغین غرب مبنی بر حقوق بشر و دموکراسی را بدون نقص ثابت می کند.

حضور همه جانبه مردم مسلمان در حمایت از قدس شریف نماد عینی وحدت و همبستگی است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: انقلاب.

وی گفت: بیت المقدس قبله اول و متعلق به همه مسلمانان است، اما استکبار جهانی برای تسلط بر جامعه مسلمانان، اسرائیل غاصب را در قلب خاورمیانه مشروعیت می بخشد و همواره آنها را تقویت و حمایت می کند.

وی افزود: حضور همه جانبه مردم مسلمان در کشورهای مختلف در حمایت از قدس شریف و تظاهرات علیه دشمنان اسلام نماد عینی وحدت و همبستگی مسلمانان است.

وی با بیان اینکه امسال در روز قدس، وحدت، برادری، برادری و نزدیکی مردم ایران به ملت مظلوم فلسطین و نفرت و بیزاری از استکبار جهانی بار دیگر به نمایش گذاشته شد، گفت: مردم ایران در روز قدس، با همدیگر خود را از دست داده اند. فرمود: به شرطی که همه مسلمانان متحد باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید