اسلام هراسی توسط جبهه استکبار طراحی شده است / نجاست قرآن به شدت محکوم است

وی افزود: متأسفانه آنچه امروز می بینیم فعالیت های مربوط به دین ستیزی و ضد دین است که عمدتاً توسط جبهه استکبار طراحی شده و به دنبال ایجاد دوگانگی در دنیا و هتک حرمت مقدس است.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: استکبار جهانی با انجام چنین اقداماتی به دنبال عادی سازی آسیب ادیان الهی در آگاهی عمومی جهان است و از این طریق می تواند فعالیت های دیگری از جمله انجام دهد. ضد عفت، عفت و فسق. در پروژه های خود بی دینی را دنبال کنید.

وی گفت: تبیین جهاد در وهله اول وظیفه همه مسلمانان جهان است و باید برای جهانیان توضیح داد که چرا قرآن که معجزه پیامبر گرامی اسلام است و هرگز چنین نشده است. تحریف شده، اکنون مورد خشم مخالفان قرار گرفته است.»

تفسیر و ترجمه قرآن کریم به زبانهای زنده دنیا، راهکار گسترش مکتب قرآن


محمد بیگی گفت: باید برای همه عالم، اهل کتاب و دیگر پیروان ادیان الهی توضیح داد که پیام قرآن چیست و چگونه می تواند بشر را از آلودگی، هذیان و هذیان نجات دهد و منجر به شادی و سعادت

وی خاطرنشان کرد: ساخت فیلم و انیمیشن، ارائه محتوای فرهنگی و دینی، اجرای برنامه های مرتبط با حفظ و ترتیل قرآن کریم، برگزاری مسابقات ملی و بین المللی قرآن و تفسیر و ترجمه قرآن به زبان های زنده از دیگر برنامه های این مراسم است. یکی از راهکارهای انتشار ما فرهنگ و مکتب قرآن باشد.

این مسئول گفت: ما در فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت این موضوع به دنبال گسترش فرهنگ قرآن در ایران و جهان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که زنان مسلمان بتوانند با تربیت نسل قرآنی راه قرآن را ادامه دهند. وی تاکید کرد: هیچکس به وعده الهی نمی تواند به قرآن آسیب برساند و این کتاب آسمانی همچنان نقشه راه زندگی مسلمانان و جهان خواهد بود.

برخی کشورها از «آزادی بیان» به عنوان ابزاری برای فشار بر ملت ها استفاده می کنند


محمد بیعی گفت: متأسفانه امروزه آزادی بیان در برخی کشورها و فضای سیاسی بین المللی در واقع مورد تمسخر قرار گرفته و به عنوان ابزار و وسیله فشار بر ملت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: آزادی بیان واقعی در واقع گسترش فرهنگ تقوا و راستی و صداقت و پرهیز از دروغ و تهمت است. چه آزادی بیانی که در آن به مقدسات یک دین الهی اهانت می شود و در آن سعی می کنند خشم مسلمانان را برانگیزند و دل آزادگان را جریحه دار کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: آزادی بیان چارچوبی دارد اما برخی خارج از آن چارچوب مانند قانون جنگل ها به شدت به مقدسات می تازند.

برخی به بهانه آزادی بیان به مقدسات حمله می کنند


وی ادامه داد: شناخت پیامبران پیشین را در کتاب آسمانی می بینیم و در داستان های قرآن به زندگی پیامبران الهی بسیاری اشاره شده است که همواره در ارتباط با ادیان دیگر در این کتاب آسمانی ذکر شده است. “

محمد بیگی تاکید کرد: کسانی که خواهان آزادی بیان هستند باید ببینند آیا در کشور ما با ادیان و مذاهب دیگر این گونه رفتار می شود؟ ما همواره سعی کرده ایم به پیروان سایر ادیان و مذاهب در کشور احترام بگذاریم و پیروان اقلیت ها در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند و مطالبات مردم از طریق آزادی بیان واقعی در مجلس پیگیری می شود.

وی در پایان گفت: ادعای آزادی بیان باید اهانت کنندگان به قرآن را مورد آزار و اذیت قرار دهد زیرا چنین افرادی باید مجازات شوند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید