هدف اسلام هراسی در جهان نابودی اسلام است


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913442

یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه که هدفش از اسلام هراسی در دنیا نابودی اسلام است، گفت: امروز ما هر چه از معارف اهل بیت(ع) داریم از حوزه ها و فعالیت های آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا، آیت الله رضا استادی ظهر امروز در مراسم اختتامیه کنگره بین المللی ولی فقیه که در سالن همایش های مدرسه امام موسی کاظم(ع) قم برگزار شد، اظهار داشت: اسلام از ابتدای سال 1397 تاکنون دشمنانی داشته است. روزی که هدفش نابودی اهل بیت (ع) بود. ) یا اگر باشند مکتبشان مخدوش می شود یا بین مردم و اهل بیت (ع) فاصله ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: در این میان حوزه های علمیه به عنوان احیاگر و مبین دین از ابتدا مورد تهدید قرار گرفته اند، هرچند توانسته اند به وظایف خود به خوبی عمل کنند. آیت الله استادی تصریح کرد: مهم ترین کاری که خزاع انجام دادند این بود که نگذارند اهل بیت(ع) فراموش یا تحریف شوند یا بین مردم و اهل بیت فاصله ایجاد کنند.

وی افزود: انزوای اهل بیت(ع) یکی از اهداف دشمنان اسلام بود که فکر می کردند ذات اهل بیت(ع) بعد از واقعه کربلا از بین رفته است، اما این توهم آنهاست. نیز محقق نشد. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: در این دشمنی سه تهدید وجود دارد، یا ممکن است اهل بیت علیهم السلام را منزوی کنند یا محتوا را تغییر دهند یا بین مردم و اهل بیت تفرقه ایجاد کنند. -بیت (عج).

وی افزود: بزرگترین خدمتی که حوزه های علمیه در طول تاریخ انجام داده اند این است که جلوی هر سه تهدید را گرفتند. آیت الله استادی تصریح کرد: احیای تربیت اهل بیت می تواند در برابر همه تهدیدها ایستادگی کند، تصمیمی که ائمه اطهار(ع) نشان دادند.

وی تاکید کرد: امروز نیز وظیفه حوزه های علمیه این است که مکتب و واقعیت اهل بیت(ع) را در اختیار مردم قرار دهند، همانطور که امام رضا(ع) فرمودند اگر مردم سخنان ما را بشنوند قطعا به حرف های ما گوش خواهند داد و آن را در عمل اعمال کنید.

یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه که هدفش از اسلام هراسی در دنیا نابودی اسلام است، گفت: امروز ما هر چه از معارف اهل بیت(ع) داریم از حوزه ها و فعالیت های آنهاست. وی خاطرنشان کرد: امروز اصل اسلام مورد تهاجم قرار گرفته است، نباید اجازه دهیم مردم از دین جدا شوند و نقش حوزه های علمیه در این زمینه بسیار مهم است.

آیت الله استادی گفت: پیامبر اسلام برای بیمه کردن اسلام به حدیث ثقلین اشاره کرد که نشان دهنده اهمیت اهل بیت(ع) و معارف آنها برای رستگاری دنیا و آخرت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید