روز قدس روز وحدت جهان اسلام است/ امت اسلامی به زودی شاهد نابودی کامل رژیم دروغین صهیونیستی خواهند بود


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834831

سلیمی با تاکید بر اینکه روز قدس روز وحدت جهان اسلام است، گفت: امت اسلامی با شرکت در روز قدس بار دیگر توطئه ها و آشوب های دشمنان علیه اسلام و مکتب قرآن را خنثی خواهند کرد. راهپیمایی با شکوه.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: قدس به عنوان آرمان مسلمانان بدون آرامش زنده است. توسط برخی از کشورهای اسلامی ارمند قدس فراموش شود.

وی افزود: روز قدس امسال به دلیل توطئه های رژیم صهیونیستی برای کشتار کودکان علیه ملت مظلوم فلسطین و جنبش های مقاومت متفاوت است و نوع مقاومت رژیم صهیونیستی نشان از زنده بودن قدس دارد.

سلیمی ادامه داد: رهبران آمریکایی و حامیان کودک کشی آنها می دانند که نمی توانند با خیال پردازی های خود قدس را در تاریخ فراموش کنند و معتقدیم مشکلات مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین در سرزمین فلسطین حل خواهد شد و هیچ سابقه ای وجود ندارد. برای فلسطینی ها با سرنیزه حل شود.»

وی گفت: کسانی که نامه های ننگینی را علیه مردم مظلوم فلسطین امضا می کنند به زودی از کرده خود پشیمان خواهند شد و پویایی آرمان قدس موجب آزادسازی تمامی مناطق اشغالی به ویژه قدس شریف خواهد شد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با تاکید بر اینکه روز قدس روز وحدت در جهان اسلام است، گفت:

وی افزود: امروز اسرائیل در لبه پرتگاه فروپاشی است و نابودی آن در همه حال اجتناب ناپذیر است و نفس های آخر را می کشد و خودشان اذعان دارند که این رژیم بدبخت هر روز و در مقابل مقاومت و انقلاب اسلامی در حال تضعیف است. رها نشده است و امت اسلامی به زودی شاهد نابودی کامل این رژیم باطل خواهند بود.

سلیمی خاطرنشان کرد: ملت ایران هر ساله با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، تظاهرات بزرگی از استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را به نمایش می گذارد و امسال پس از دو سال تاج گذاری موفق شدیم راهپیمایی روز قدس را داشته باشیم. بیایید در این روز برای مبارزه با استکبار قوی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید