روز قدس نماد پایداری و پایداری ملت مسلمان فلسطین است/ تقویم نابودی رژیم غاصب صهیونیستی کلید خورده است.


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1834994

غلامرضا منتظری گفت: روز قدس نماد ایستادگی و پایداری ملت مسلمان فلسطین است و امام راحل این روز را برای توجه به وحدت و یکپارچگی مسلمانان انتخاب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا منتظری در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: روز قدس نماد ایستادگی و پایداری ملت مسلمان فلسطین است و امام راحل این روز را برای توجه به وحدت و یکپارچگی مسلمانان انتخاب کردند.

وی در خصوص بزرگداشت روز قدس افزود: امیدواریم در این روز گرانقدر و پر از خیر و برکت، شاهد تجلی خشم مقدس مسلمانان علیه استکبار جهانی به ویژه شرور، غاصب و کودک باشیم. رژیم ترور اسرائیل.»

منتظری گفت: انتظار می رود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر عظمت و اقتدار مسلمانان به نمایش گذاشته شود و پایه های حکومت متزلزل صهیونیستی بیش از پیش متزلزل شود.

وی گفت: بر اساس سنت الهی پیروزی در جبهه حق خواهد بود و این رژیم محکوم به شکست است، مشروط بر اینکه مسلمانان برای یکدیگر ارزش قائل شوند و متحد شوند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیروزی های اخیر ملت مظلوم فلسطین و پیشرفت های دفاعی، دستور کار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی کلید خورده است.

منتظری گفت: شک نداریم که با بیداری اسلامی و آموزش های جبهه مقاومت، شرایط برای رژیم صهیونیستی هر روز سخت تر می شود. رژیمی که تا همین اواخر از نیل تا فرات می گفت، اما امروز از دفاع از خود عاجز است.

وی افزود: امیدواریم این جمعه به فضل الهی شاهد شکوه و عظمت بیشتری در اقصی نقاط ایران عزیز و سربلند و جهان اسلام باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید