روز قدس نماد انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی است


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834343

عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: روز قدس نماد انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، جلسه کمیته فرهنگی، هنری و فضای مجازی ستاد استان به مناسبت گرامیداشت روز قدس صبح امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با حضور دستگاه های فرهنگی برگزار شد. اعضای این کمیسیون

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: روز قدس اگرچه برای ما مسلمانان روز بسیار مهمی است اما این روز را روز همه انسان ها می دانیم زیرا آنچه در سرزمین های اشغالی می گذرد اشغالی غیرانسانی که نزدیک به هفت دهه از عمر رژیم غاصب صهیونیستی می گذرد، سال به سال بر تجاوزات وحشیانه خود با کشتار مردم، زنان و کودکان می افزاید و متاسفانه جامعه جهانی در برابر آن سکوت می کند.

وی افزود: روز قدس بهانه ای است تا مردم جهان در یک روز از سال راهپیمایی کنند و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه و غیرانسانی صهیونیست ها برای انجام وظیفه انسانی و دینی خود اعلام کنند.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی یزد گفت: امسال با توجه به حوادث فلسطین، یمن و افغانستان روز قدس حساسیت بیشتری پیدا کرده است و اگرچه این اقدامات وحشیانه سالهاست ادامه دارد، اما امسال در به ویژه، ما باید از مردم مظلوم در سراسر جهان، به ویژه فلسطینی ها حمایت کنیم.

عابدی با اشاره به برنامه های این کمیسیون در روز قدس گفت: سعی کردیم قبل و در حین راهپیمایی برنامه های ویژه ای با حضور دستگاه های فرهنگی و هنری از جمله چاپ بروشور، پوستر، استفاده از ظرفیت فرهنگسراها و اینها داشته باشیم. برنامه های هنری، شب شعر قدس، انتشار نماهنگ ضدصهیونیسم، نمایشگاه کتاب در کتابخانه های عمومی، پویش فضای مجازی، هماهنگی حضور اقلیت های مذهبی و غیره از جمله برنامه های این برنامه است.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید