روز قدس نقطه اوج اعتراضات مردمی علیه رژیم غاصب و جلاد اسرائیل است.


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835015

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی گفت: روز قدس اوج اعتراضات مردمی علیه رژیم غاصب و جلاد اسرائیل است و این اعتراضات باید در طول سال به ویژه در فضای مجازی گسترش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در گفت و گو با خبرنگار اسلام آباد خبر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و به دستور ویژه روز جهانی قدس، اظهار داشت: امروز برکت حضرت امام خمینی (ره) و در مختلف است. سیاسی، اجتماعی و نظامی شاهد عرصه ها هستیم و در کشور عزیز ایران اسلامی شاهد سفره ای به برکت انقلاب اسلامی هستیم که در آن راحیل در جاهای مختلف اعم از سیاست خارجی و بین المللی بنایی مستحکم و استوار ایجاد کرد. ..

وی گفت: من راهبرد، چشم‌انداز و سیاست کلی انقلاب اسلامی را خمینی (ره) ترسیم کرده‌ام و شاید اگر نگاه امروز امام (ره) نبود، برخی از منافقین و غربی‌ها در داخل، نگاه امام (ره) بودند. تحریف کردند، اما اینکه امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس قرار دادند، بسیاری از فعالیت ها و تلاش های مذبوحانه دشمنان برای تحریف فلسطین و مقاومت مسلمانان و اگر نه، دشمنان را خنثی کرد. تحریف فلسطین تحت الشعاع قرار خواهد گرفت. اما حرکت امام آنقدر بزرگ و درخشان است که هیچکس نمی تواند به ایشان آسیبی برساند و این سیاست محکم و مطمئن امام خمینی است.

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: امروز این خط مشی امام خمینی (ره) به عنوان سیاست نهایی نظام جمهوری اسلامی ترسیم شده است و همه مسئولان و همه دولت ها موظفند امروز در این مسیر حرکت کنند، اگر متوجه شدند ورزشکاران در سراسر جهان هستند. حتی در اقدامی قهرمانانه از مخالفت با رژیم اشغالگر قدس که پرسش های ساده ای نیست، خودداری می کنند و در واقع شعاع بصیرت و بینش امام خمینی (ره) در مظاهر گوناگونی بروز می کند.

حجت‌الاسلام موسوی زمانی گفت: علی‌رغم اینکه صهیونیست‌ها در چند سال گذشته به دنبال عادی‌سازی روابط با برخی از کشورهای مرتجع عربی بوده‌اند، این نشان می‌دهد که جایگاه مناسبی در منطقه و حقیقت رسانه‌ای رژیم صهیونیستی ندارند. زبان” که “اینجا دیگر برای زندگی کردن مناسب نیست” یا “روح ما در اسراییل گرفتار شده است” اینها نتیجه توجهی است که در سالهای اخیر شکل گرفته است و اگر امروز کشورهای اسلامی دست به دست هم داده بودند هیچ نشانه ای وجود نداشت. اسرائیل .

وی گفت: با وجود تلاش اسرائیل برای بقا در منطقه، ما به سمت هدف و سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، ماه به ماه هر چه زمان بگذرد، حرکت می کنیم. و سال.امسال که این بیانات رهبری محقق می شود و این اتفاق [نابودی اسرئیل] اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ها یادآور آرمان ها و اهداف انقلاب است و باید تلاش کنیم تا جایی که می توانیم این اعتراضات را گسترش دهیم و محدود به روز قدس نکنیم.

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: روز قدس اوج اعتراضات مردمی علیه رژیم غاصب و جلاد اسرائیل است و این اعتراضات باید در طول سال به ویژه در فضای مجازی گسترش یابد.

وی با تاکید بر انعکاس و انتشار اعتراضات علیه رژیم کودک کش اسرائیل، گفت: انعکاس تظاهرات ضد اسرائیلی در رسانه ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و باید در، دیوار و فضای مجازی را به اعتراضی در برابر این باطل تبدیل کنیم. رژیم.”

حجت‌الاسلام زمانی موسوی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ضد اسرائیلی در شهر اسلام‌آباد الغرب، گفت: رژیم منحوس اسرائیل

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید