روز قدس فریاد جهانی علیه ظلم و بی عدالتی است/ گسترش اعتراضات جهانی علیه جنایات صهیونیست ها


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: 1370/02/1402
کد خبر: 1835083

امینی گفت: روز قدس فریاد جهانی علیه ظلم و بی عدالتی است و همچنین تشویق مردم مسلمان فلسطین و جمع آوری حمایت مردم از جنبش های ضد صهیونیسم جهانی است و نشان می دهد که رمز پیروزی مقاومت است نه سازش. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جلال امینی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با صبح توس گفت: فلسطین قبله اول مسلمانان و محل معراج پیامبر اسلام (ص) و زادگاه بسیاری از پیامبران الهی و مکان مقدس همه است. ادیان الهی. درست 6 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از بزرگترین یادگارهای امام راحل در جهانی شدن مسئله فلسطین بود.

وی افزود: فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام و زخمی کهنه بر پیکره جامعه اسلامی است. از سوی دیگر، سلطه صهیونیست ها بر فلسطین محدود نیست، بلکه دسیسه های آنها مربوط به کل جهان اسلام است. در مقابل صهیونیست ها مقاومت می کند.

امینی با اشاره به اینکه مبارزه با صهیونیسم وظیفه همه مسلمانان است، گفت: حمایت از فلسطین در واقع انزجار عمومی از جنایات صهیونیست ها است. مسئله فلسطین را منزوی می کند و در واقع خط بطلان نقشه های شیطانی مانند معامله قرن است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس موجب تقویت جامعه اسلامی می شود، گفت: روز قدس فریاد جهانی علیه ظلم و بی عدالتی و تشویق مردم مسلمان فلسطین و حمایت روزافزون مردمی است. در حال تبدیل شدن به یک جنبش جهانی علیه صهیونیسم است و نشان می دهد که رمز پیروزی مقاومت است نه سازش.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی که جنبش مقاومت با محوریت انقلاب اسلامی و نقش ویژه سردار دل، حاج قاسم سلیمانی، سیطره داعش و سیاست های آمریکا برای تسلط بر منطقه غرب آسیا شکست خورده و مقاومت حرکت به سمت قدرت تاثیرگذار در معادلات منطقه تغییر کرده و توازن قوا بر خلاف نظام سلطه تغییر کرده است.

امینی ادامه داد: امروز نبود امنیت در اسرائیل باعث شده که صهیونیست ها برای تامین امنیت تضمین شده برای صهیونیست ها زندگی درون دیوارها را انتخاب کنند. اما آمارها نشان می دهد که مهاجرت معکوس به سرزمین های اشغالی در حال رخ دادن است و آنها در حال خروج از خاک فلسطین اشغالی هستند.

اسحاق بریک، رئیس نیروی ذخیره ارتش اسرائیل گفت: اسرائیل در آستانه انقراض است و زیرساخت های ما در جنگ آینده نابود خواهد شد. این غیر قابل انکار است.

وی در پایان تاکید کرد: هنری کیسینجر نویسنده کتاب نظم جهانی در کتاب خود گفته است که رژیم صهیونیستی در سال های آینده ادامه ندارد و حتی اسرائیل تا سال 2025 نابود خواهد شد اما شواهد نشان می دهد که اسرائیل در حال نابودی است. روز به روز نزدیکتر می شود و این وعده ای است که سالها پیش رهبر انقلاب اسلامی داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید