هر صفحه از تاریخ ایران جنایات آمریکا را فریاد می زند / جنایات آمریکا فراموش شدنی نیست

ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794330

استاد علوم سیاسی دانشگاه گفت: زمانی که رئیس جمهور وقت آمریکا دید سردار حاج قاسم سلیمانی به نیرویی در منطقه تبدیل شده است که می تواند با زیاده خواهی های آمریکا در سوریه، عراق، افغانستان و دو کشور دیگر مقابله کند، برنامه ریزی کرد و ناجوانمردانه کشت. و به شهادت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ حدود دو سال از ترور سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه ابومهدی المهندس فرمانده مافیای خلق عراق و هیأت همراهشان در فرودگاه بغداد به دستور مستقیم آمریکای وقت می گذرد. رئيس جمهور.

بلافاصله پس از حمله تروریستی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا آشکارا در مورد اقدامات وحشیانه و بزدلانه خود اغراق کرد و اذعان کرد که نه تنها مردم در سراسر جهان، بلکه بسیاری از مقامات عالی رتبه آمریکا و رسانه ها به این حمله تروریستی و محدودیت های قانونی رئیس جمهور واکنش نشان دادند. مورد تایید جمهوری آمریکا

* هر صفحه از تاریخ ایران از گذشته تا امروز جنایات آمریکا را فریاد می زند

در تمام فراز و نشیب های تاریخ ایران چه در 42 سال جمهوری اسلامی و چه در دوره های قبل، این کشور همواره مورد نظر، مورد نظر و اقدام نظامی آشکار و پنهان آمریکا بوده است. خون بسیاری از مردم بی گناه و بی دفاع ننگ این جنایات برای همیشه در خط مقدم دولت تروریست و جنایتکار ایالات متحده است. خاطره تاریخ هرگز مظلومیت مردم بیگناهی را که به ناحق از توطئه آمریکا در کودتای 28 مرداد 1331 علیه شهید مظلوم حاج قاسم سلیمانی و یارانش خون ریختند، فراموش نخواهد کرد.

فشارها و سختی های سال های حصر سیاسی، اقتصادی، نظامی در دوران دفاع مقدس و تحریم های وحشیانه اقتصادی و حتی مواد مخدر و شرکت در اغتشاشات خیابانی سال های 88، 96 و 98 با آسیب رساندن به جان و مال مردم غلیظ است.صفحه های آن فریاد می زند. درباره جنایت آمریکا در میان این صفحات، جنایت «صبح 13 دی بغداد» نه تنها دل مردم ایران، بلکه دل همه ستمدیدگان جهان را به انحاء مختلف جریحه دار و جریحه دار کرد و این زخم هرگز. نابودی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی التیامی ندارد.

* آمریکا ذاتا امپریالیست است و دشمنی آشکار و پنهان با جمهوری اسلامی ایران دارد.

محمود معلمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ او گفت: «ایالات متحده ماهیت امپریالیستی دارد. منطقه غرب آسیا، از جمله عراق و افغانستان، در حال بسیج است زیرا منافع خود را در تجاوز به دیگران می داند. از طرفی نمی‌خواهد ببیند که جمهوری اسلامی ایران در منطقه دشمن است و جنایت می‌کند.

* شهید حاج قاسم سلیمانی از نیروهای منطقه بود

استاد علوم سیاسی دانشگاه افزود: وقتی رئیس جمهور وقت آمریکا دید که سردار حاج قاسم سلیمانی به نیرویی در منطقه تبدیل شده است که می تواند با زیاده خواهی های آمریکا در سوریه، عراق، افغانستان و دو مقابله کند. .

957b45e7 cd9a 4f62 8619 4697c80df830 خبر خاکستری

* آمریکا مظهر یک دولت تروریستی در جهان است

وی گفت: «ایالات متحده مظهر یک کشور تروریستی کامل است. جای خالی شهید سلیمانی ایران ناراحت است اما نگران نباشید چون الحمدلله امثال شهید سلیمانی زیادند و این جوانان راه او را ادامه خواهند داد.

معلم در ادامه برخی از بدخواهی ها و زیاده خواهی های آمریکا در مذاکرات هسته ای کشور را برجسته کرد و افزود: آمریکا نمی بیند که جمهوری اسلامی ایران هم می تواند فناوری هسته ای داشته باشد، بنابراین در موضوع هسته ای ما که دقیقا مبتنی بر آن است. پروتکل ها “افزودن و خرابکاری NPT.

* حدود 400 رشته مرتبط یا وابسته به فناوری هسته ای هستند

این استاد دانشگاه با بیان اینکه حدود 400 رشته اعم از علوم پزشکی، صنعت و کشاورزی و همچنین تولید برق دائمی مرتبط یا وابسته به فناوری هسته ای هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران براساس قوانین بین المللی انرژی هسته ای را برای مصارف صنعتی، کشاورزی فراهم می کند. و به داروی آنها جفا می کند، اما از روی کینه توزی و دشمنی با ایران و اینکه می خواهند همه دنیا به آنها وابسته و به آنها نیاز داشته باشند با آن مخالفت می کنند، در حالی که آمریکا و برخی از اعضای دائم شورای امنیت علاوه بر هسته ای حق وتو دارند. فناوری، آنها همچنین بمب اتمی دارند.

وی ادامه داد: آمریکا نمی خواهد بپذیرد کشوری به نام جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا به مرحله ای رسیده است که بتوان آن را قطب و قدرت در منطقه و جهان دانست. بنابراین به بهانه بمب اتمی با فناوری، برنامه هسته ای ایران با مخالفت و مانع مواجه می شود و با اینکه کشورهای مذاکره کننده را ترک کرده و در مذاکرات حضور ندارد، برجام را ساقط می کند، اما کشورهای غربی را به سمت این کشور سوق می دهد. حاشیه ها

*باید با زیاده خواهی آمریکا مخالفت کنیم

معلم با عجله با تاکید بر اینکه باید با زیاده خواهی آمریکا مخالفت کنیم، خاطرنشان کرد: نمونه آمریکایی ها نمونه سگ هار است که اگر ترسیدی و برگردی باید همیشه به عقب برگردی و به فرموده رهبر معظم انقلاب آمریکا همان طور که می گویند. هر قدر که برگردد هرگز راضی نمی شود اینجاست که باید زیاده خواهی های او متوقف شود هرچند تیم مذاکره کننده دولت قبل متاسفانه امتیازاتی را پذیرفتند و امتیازی نگرفتند اما تیم مذاکره کننده دولت سیزدهم تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است. .

* جنایات آمریکا را نمی توان فراموش کرد

وی گفت: جنایات آمریکا فراموش نمی شود. در مورد دشمنی آمریکا باید چند نکته را در نظر داشت. حمله اتمی به مردم ژاپن در شهرهای هیروشیما و ناکازاکی تا کشتار وحشیانه چندین هزار نفر در عراق و افغانستان و … غارت منابع آنها برای توضیح دادن به آنها مردم، نسل جوان ما باید سابقه جنایات آمریکا علیه کشور ما و دیگر کشورها را داشته باشند و حتی مردم آمریکا را بشناسند.

وی گفت: همه باید بدانند که ایالات متحده تنها کشوری است که از بمب اتمی برای نابودی مردم هیروشیما و ناکازاکی ژاپن استفاده کرده است. ایالات متحده کشوری است که به طرز وحشیانه ای مردم را می کشد و منابع خود را به هر کجا که وارد می شود غارت می کند، مانند جنایاتی که در عراق و افغانستان انجام شد و چندین هزار نفر در عراق و افغانستان کشته شدند و در حالی که ایالات متحده و دو کشور دیگر داعش و ایجاد کردند. آن را در سوریه تقویت کرد، اما می آیند و ژست می دهند که با تروریسم مبارزه کنند و با داعش بجنگند و الان به عنوان یک اشغالگر در سوریه حضور دارد و نفتش را غارت می کند، طبق قوانین بین المللی، اگر کشوری بخواهد به کشور دیگری کمک کند، باید کمک کند. از سوی رهبران این دولت دعوت شده است، اما آمریکا اکنون بدون دعوت از دولت سوریه این کشور را اشغال کرده و از آن خارج نخواهد شد. نسل جدید ما باید از این جنایات آمریکا آگاه باشد و بداند که ایالات متحده سابقه اشغال از خانه تا سایر نقاط جهان را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید