جوانان ظلم و ستم فلسطین را در فضای مجازی طنین انداز کنند/ لزوم راه اندازی کمپین های روز جهانی قدس در فضای مجازی


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835035

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل:

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به ضرورت جهاد برای تبیین موضوع فلسطین اشاره کرد و گفت: جوانان نیازمند راه اندازی کمپین های بین المللی برای بازتاب مظلومیت قدس شریف در فضای مجازی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عبدالله حسنی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با سبلان ما وی بر اهمیت جهاد در تبیین مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف تاکید کرد و گفت: این اقدامات با سکوت مرگبار سران کشورهای موسوم به کشورهای اسلامی که سرمست از توافقات مخفیانه با این رژیم دروغین برای عادی سازی روابط هستند، مواجه شد.

وی گفت: برای تحقق این آرمان و زنده نگه داشتن اهمیت فلسطین، باید جهاد برای تبیین فکری و سیاسی در دانشگاه ها به عنوان مرکز تولید فکر و اندیشه، روشنگری و تعمیق مسئله فلسطین انجام شود. در ملت تا راهگشای قدس شریف در جهان باشد.

مسئول دفاتر مقام معظم رهبری در دانشگاه اردبیل گفت: وقایع این روزهای جهانی این ماجرای غم انگیز را با گذشته متفاوت کرده است، از این رو مقاومت جانانه مردم بی دفاع در دفاع از مسجدالاقصی، سران این رژیم جنایتکار را از دست نداده است. خواب هایشان را تعبیر کنند: «این مسجد کاملاً کنترل و ویران شده است.

وی افزود: این مقاومت مثال زدنی که با بیداری سایر نقاط این سرزمین و تشکیل هسته های مقاومت در سراسر فلسطین به ویژه نوار غزه همراه است، از ثمرات انقلاب اسلامی ملت ایران است. «طومار این رژیم شریر را پیچیده خواهد کرد.

حسنی سکوت رسانه ای به ویژه رسانه های روشنفکر غربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را مورد توجه قرار داد و گفت: در حالی که رویکرد این رسانه ها در برابر تهاجم روسیه به اوکراین بسیار متفاوت است و حتی دولت نیز سرکوب می شود. آنها همچنین به عروسک های اوکراینی تبدیل شده اند و برای رسیدن به اهداف خود از صحنه های غیر واقعی و ترفندهای رسانه ای خاص استفاده می کنند.

رئيس دفاتر مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان اردبيل از فعالان رسانه‌اي و آگاهان و آگاهان به فضاي مجازي خواست با حضور گسترده در شبكه‌هاي اجتماعي و راه‌اندازي انواع رسوايي‌هاي زبان هنر، فرياد ظلم سر بزنند. ملت فلسطین در جهان باشید.

حسنی گفت: ادامه خط مقاومت و پیروزی نهایی در گرو حمایت مادی و معنوی جهان اسلام از مردم مظلوم فلسطین است. آنها در مورد مسئله فلسطین صحبت می کنند و در روز جهانی قدس شرکت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید