رژیم اشغالگر قدس غرق در ظلم و ستم / جنایات اسرائیل هرگز با نمایش تصویری صلح آمیز پاک نمی شود


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835040

حجت‌الاسلام احمدپور گفت: دنیای استکبار و کشورهای غربی با نمایش تصویری صلح‌آمیز از رژیم اشغالگر قدس به دنبال عادی‌سازی روابط هستند. تصویر و تلاش آنها تصویری صد در صد نادرست، نادرست و نامناسب است که در رابطه با این رژیم واقعی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم حف و رشتار در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه در آستانه روز جهانی قدس است در گفتگو با صبح توس؛ وی گفت: مسئله قدس یک مسئله بزرگ در جهان اسلام است و به یک معنا همه کشورهای اسلامی درگیر مسئله قدس هستند، زیرا قدس نقد همه مسلمانان است و به نوعی با اعتقادات مسلمانان مرتبط است. “

وی با اشاره به اینکه همه مسلمانان جهان باید به مسئله قدس توجه کنند، گفت: در مرحله اول وظیفه و رسالت همه مسلمانان است که سرزمین های اسلامی را اشغال کنند، حتی هر نقطه از این سرزمین ها به ویژه بیت المقدس را اشغال کنند. از جایگاه برجسته اسلامی برخوردار است و در قرآن به آن پرداخته شده است، بنابراین وظیفه همه مسلمانان جهان است که نسبت به قدس حساسیت خاصی داشته باشند و به دنبال آزادی قدس شریف باشند.

نماینده خواف و رشتخوار همچنین گفت: ابتکار امام خمینی (ره) که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز جهانی قدس اختصاص دادند، تنها برای اعلام حضور اسلامی است. روز قدس ابتکار بسیار ارزشمندی است که وظیفه همگان است، مسلمانان باید در این روز دست به دست هم بدهند و اعتراض خود را نسبت به اشغال قدس در برابر جهانیان اعلام کنند.

حجت الاسلام احمدپور با تاکید بر باطل بودن رژیم اشغالگر قدس، گفت: اسرائیل و رژیم اشغالگر قدس رژیمی کاملاً دروغین است که از روز اول به استثنای ظلم و جنایت علیه فلسطینیان تأسیس شده است.

وی افزود: اگر به تاریخ اسرائیل و تاریخ اشغال قدس نگاه کنید، تجاوز به مردم، تخریب خانه های مردم و همچنین کشتار فلسطینی ها و جنایت علیه فلسطینی ها تنها قابل مشاهده است. این رژیم باطل از اولین لحظه تأسیس هیچ اثری جز خشونت و ظلم و جنایت در جهان اسلام و اصول سرطانی که استکبار جهانی در بطن اسلام ایجاد کرده است برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام و در واقع مانع تراشی ندارد. وحدت جامعه اسلامی .

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز وظیفه ماست که در مقابل ظلم رژیم اشغالگر قدس سکوت نکنیم چرا که نمی توانیم در برابر ظلم مظلومان سکوت کنیم. پس باید با ظالم روبرو شویم.» و اشغالگر برخاست.

حجت‌الاسلام احمدپور با اشاره به تلاش اسرائیل برای به تصویر کشیدن چهره صلح‌جویانه جهان، گفت: متأسفانه وقتی به تاریخ رژیم صهیونیستی نگاه می‌کنیم، هم جهان استکبار و هم غرب و هم این رژیم کودک‌کش سعی در ارائه تصویری صلح‌آمیز دارند. برای خودش و با شعارهایی که مطرح می کند و تلاش هایی که برای ارتباط و معاشرت با کشورهای عربی و اسلامی می کند، حتی با روابطی که با برخی کشورهای اسلامی دارند و عادی سازی روابطی که این رژیم ترویج می کند، به دنبال نشان دادن یک صلح آمیز است. تصویری از اسرائیل که در هر صورت تصویری صد در صد نادرست، نادرست و نادرست است که در مورد این رژیم صادق نیست. .

وی با اشاره به تصویر واقعی رژیم اشغالگر قدس، گفت: اگر هر روز به اشغال و اشغال فلسطین نگاه کنید، حملات به منازل و جان مردم حتی در قدس در کرانه باختری و غزه، هواپیماهای اسرائیلی. هر روز مردم را بمباران کنید، این جنایت انجام می شود، این جنایات نشان می دهد که رژیم اشغالگر قدس واقعاً درگیر چیزی جز ظلم و خیانت نیست، بنابراین این وظیفه همه ماست. ما باید با این ظلم و نابودی نماد ظلم و ستم اسرائیل و نابودی آنها مخالفت کنیم و انشاالله همه در روز غزوه قدس حضور داشته باشیم و از آزادی قدس و مبارزات مستضعفین حمایت کنیم. مردم فلسطین برای تشویق آن. بیایید باشیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید