عملیات الخلیل پاسخی مشروع به جنایات رژیم اشغالگر است

ساعت: 03:55
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922414

جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه چهارشنبه در بیانیه ای در واکنش به عملیات کشتار یک جوان فلسطینی در الخلیل این عملیات را پاسخی مشروع به جنایات رژیم اشغالگر دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: عملیات شجاعانه در نزدیکی منزل «ایتمار بن گوئر» نماینده تندرو و فاشیست پارلمان رژیم صهیونیستی را تحسین می کنیم و تاکید می کنیم که این عملیات پاسخی مشروع به جنایات اشغالگران است. آخرین آن اعدام جوان فلسطینی احمد ابوجنید است که در نابلس بود.

روز چهارشنبه «سند محمد عثمان سمامره» اهل شهرک الظهریه بر اثر حمله غوغا به یک شهرک نشین در حوالی شهرک صهیونیستی «هفت یهودا» واقع در جنوب الخلیل بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: پیام عملیات شهادت این است که راه مقاومت تا پایان اشغال ادامه خواهد داشت.

جهاد اسلامی تاکید می کند که افزایش جنایات و تروریسم رژیم اشغالگر و فاشیستی علیه مردم فلسطین با عزم و اراده بیشتری برای مقابله با آن و اخراج آن از سرزمین خود مواجه خواهد شد.

این گروه فلسطینی همچنین اعلام کرد که انتفاضه عنوان این دوره مبارزه با اسرائیل و راه رسیدن به آرمان فلسطین باقی خواهد ماند و خون شهدا راه آزادی را روشن خواهد کرد.

شرایط این روزها در سرزمین های اشغالی به ویژه کرانه باختری بسیار خاص است و مبارزان فلسطینی به هر نحوی پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست ها را می دهند و این شرایط ویژه ای را برای صهیونیست های غاصب ایجاد کرده است.

پیش از این صهیونیست ها تنها در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی ها می جنگیدند، اما اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح بودن جوانان آن به مخفیگاه صهیونیست های ترسو تبدیل شده است. و آنها را از خواب راحت محروم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید