عملیات الخلیل واکنشی طبیعی به اقدامات صهیونیست ها بود

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است که جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات مقاومتی را در نزدیکی شهرک صهیونیستی کریات اربع در الخلیل انجام داد که توسط شهید فادی محمد غطاس از اردوگاه الضحیشه در بیت لحم انجام شد. منجر به زخمی شدن نظامیان صهیونیست شد. تبریک می گویم.

این بیانیه می افزاید: با توجه به تشدید کشتار و دستگیری فلسطینیان در بیت المقدس و کرانه باختری، این عملیات پاسخی طبیعی و مشروع تلقی می شود.

جهاد اسلامی تاکید کرد: این عملیات در ادامه شعله مقاومت در شهرها و روستاهای کرانه باختری در برابر اشغالگران و صهیونیست ها است. این عملیات پویایی مقاومت ملت فلسطین و تداوم آن در برابر اشغالگران را نشان می دهد و ثابت می کند که مقاومت مسلحانه گزینه ای تضمین شده برای بازدارندگی اشغالگران و جلوگیری از اقدامات تروریستی آنهاست.

در این بیانیه آمده است: ما به مبارزان و مردم مقاومت در شهرها و مناطق کرانه باختری درود می فرستیم و به آنها به خاطر پایداری آنها با وجود همه تلاش ها برای آوارگی فلسطینیان تبریک می گوییم.

لازم به ذکر است روز جمعه منابع رسانه ای از شهادت یک جوان فلسطینی در شمال شرق الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.

در همین رابطه خبرگزاری وفا گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در نزدیکی منطقه عینون در شمال شرق الخلیل به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

منابع فلسطینی اعلام کردند: جوان فلسطینی در جریان عملیات مقاومت یکی از نظامیان صهیونیست را با سلاح سرد مجروح کرد و به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که سرباز مجروح در عملیات مقاومت در الخلیل از نیروهای ویژه تیپ جولانی است.

دیدگاهتان را بنویسید