حمله صهیونیست ها به قلقیلیه / حادثه تیراندازی الخلیل


ساعت: 07:46
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842731

منابع رسانه ای اعلام کردند که تندروهای صهیونیست صبح امروز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرگزاری سما، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در سرزمین های اشغالی ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند.

پس از حمله گسترده افراط گرایان صهیونیست در کرانه باختری رود اردن، درگیری های شدیدی بین آنها و شهروندان فلسطینی رخ داد. شاهدان عینی مدعی هستند تعدادی از شهروندان فلسطینی توسط صهیونیست ها بازداشت شده اند.

از سوی دیگر منابع عبری از زخمی شدن یک جوان فلسطینی بر اثر گلوله باران رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهر نیهوت در جنوب غربی الخلیل خبر دادند. برخی منابع می گویند که حال او وخیم است.

این در حالی است که صبح امروز شهرک نشینان صهیونیست اشغالگر با حمایت نظامیان صهیونیست به مغازه ها و خودروهای فلسطینی در شهرک هازل در شرق کلکیل در کرانه باختری حمله کردند.

روز گذشته روستاهای تحت اشغال رژیم صهیونیستی مناطق وسیعی از زمین های کشاورزی فلسطینیان را در منطقه بورین در جنوب نابلس به آتش کشیدند. منابع فلسطینی اخیرا اعلام کردند که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1200 فلسطینی در کرانه باختری توسط صهیونیست ها بازداشت شده اند.

منابع خاطرنشان می کنند که 350 نفر از بازداشت شدگان در واقع متهمان رژیم صهیونیستی به شرکت در عملیات مقاومت و شهادت در سرزمین های اشغالی بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید