تیراندازی در روستای کریات اربع الخلیل/ مرگ یک صهیونیست تایید شد

گفته می شود در این عملیات دو صهیونیست زخمی شده اند.

منابع عبری زبان تاکید کردند که یکی از صهیونیست ها از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و حالش وخیم است.

اگرچه در ابتدای این حادثه اعلام شد که رزمندگان مقاومت به سمت منزل ایتامار بن غفیر، نماینده تندرو کنست صهیونیستی در کریات اربا تیراندازی کردند، اما بعداً برخی منابع اسرائیلی گفتند که بر خلاف اخبار منتشر شده، تیراندازی به خانه ایتامار بن غفیر یا خانه های دیگر در شهرک کریات اربه هدف تیراندازی قرار گرفت، اما سربازان اسرائیلی مستقر در ورودی این شهرک هدف تیراندازی قرار گرفتند.

همچنین پس از این حادثه تعداد مجروحان عملیات در کریات اربا افزایش یافت و سازمان ستاره سرخ داود تعداد مجروحان عملیات تیراندازی در شهر کریات اربع الخلیل را به 6 نفر رساند.

منابع عبری زبان همچنین گفتند که مجری این عملیات در درگیری مسلحانه با سربازان اسرائیلی کشته شده است.

علاوه بر این، منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان اسرائیلی در نزدیکی محل تیراندازی در شهر الخلیل به سمت یک آمبولانس تیراندازی کردند که در آن یک امدادگر هدف قرار گرفت و مجروح شد.

از سوی دیگر منابع عبری زبان گزارش دادند که یکی از صهیونیست های مجروح تیراندازی در شهرک کریات اربع الخلیل به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. گفته می شود متوفی یکی از صهیونیست های سرشناس و از مقامات ارشد اسرائیلی در شهرک کریات اربا است.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ارتش تیراندازی به خانه ایتمار بن غفیر، نماینده تندرو کنست در شهرک کریات اربا در الخلیل را تکذیب کرد.

منابع عبری زبان اعلام کردند یک مبارز فلسطینی مسلح به مدت 5 دقیقه با نظامیان اسرائیلی درگیر شد و توانست یک صهیونیست را به هلاکت برساند و 5 نفر دیگر را زخمی کند. منابع عبری گزارش دادند که مجری این عملیات به ضرب گلوله سربازان اسرائیلی کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از شهادت مجری عملیات تیراندازی در روستای کریات اربا در الخلیل خبر داد. منابع یهودی می گویند احتمالاً دو نفر این عملیات را انجام داده اند و ارتش اکنون به دنبال نفر دوم است.

دیدگاهتان را بنویسید