درگیری بین فلسطینی ها و صهیونیست ها در الخلیل

ساعت: 07:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791083

منابع رسانه ای از درگیری شدید بین فلسطینی ها و صهیونیست ها در شهر الخلیل کرانه باختری خبر می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فلسطین امروز، منابع رسانه ای از درگیری شدید فلسطینیان و صهیونیست ها در شهر الخلیل کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، درگیری میان فلسطینی ها و صهیونیست ها در شهر الخلیل در کرانه باختری پس از یورش وحشیانه نیروهای اسرائیلی به خانه های فلسطینی ها آغاز شد.

شاهدان عینی گفتند که نیروهای اسرائیلی پس از حمله وحشیانه به خانه های فلسطینی ها از گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی علیه فلسطینیان استفاده کردند. پیش از این گروه های مقاومت فلسطین به صهیونیست ها هشدار داده بودند که اقدامات خصمانه علیه فلسطینیان در کرانه باختری را تشدید کنند.

نیروهای رژیم صهیونیستی روز گذشته به شهر رام الله در مرکز کرانه باختری حمله کردند. شاهدان عینی می گویند صهیونیست ها پنج تن از اعضای جنبش مقاومت اسلامی حماس را در رام الله در این حمله وحشیانه اسیر کرده اند.

به گفته منابع آگاه، شیخ فلا نادی و سامی حسین نام دو تن از اعضای جنبش مقاومت اسلامی حماس است که به اسارت صهیونیست ها درآمدند. صهیونیست ها شب گذشته در جدیدترین جنایت خود در سرزمین های اشغالی، یک شهید جوان فلسطینی را در نابلس به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید