درگیری شدید بین نظامیان صهیونیست و فلسطینی ها در نابلس

ساعت: 06:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923135

منابع خبری صبح چهارشنبه از حمله نظامیان صهیونیست به نابلس واقع در شمال کرانه باختری و رویارویی نیروهای مقاومت فلسطین علیه آنها خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چند خودروی گشتی رژیم صحیوی به شرق شهر نابلس حمله کردند و در اطراف مقبره یوسف نبی (علیه السلام) مستقر شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با بستن این مکان، شرایط را برای حمله شهرک نشینان صهیونیست برای انجام مراسم مذهبی در مقبره حضرت یوسف (ع) فراهم کردند.

این گزارش می افزاید با حضور نظامیان صهیونیست در شرق و جنوب نابلس درگیری های شدیدی بین آنها و فلسطینی ها رخ داده و در این درگیری تعدادی از فلسطینی ها مجروح شده اند.

نظامیان صهیونیست برای مقابله با فلسطینیان شروع به تیراندازی و پرتاب بمب های صوتی و گاز اشک آور کردند.

نیروهای مقاومت آرین الاسود همچنین اعلام کردند که مجاهدان این گروه با نظامیان صهیونیست در نابلس درگیر شدند و خودروهای زرهی آنها را تیراندازی کردند.

شرایط این روزها در سرزمین های اشغالی به ویژه کرانه باختری بسیار خاص است و مبارزان فلسطینی به هر نحوی پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست ها را می دهند و این شرایط ویژه ای را برای صهیونیست های غاصب ایجاد کرده است.

پیش از این صهیونیست ها تنها در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی ها می جنگیدند، اما اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح بودن جوانان آن به مخفیگاه صهیونیست های ترسو تبدیل شده است. و آنها را از خواب راحت محروم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید