شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس


ساعت: 07:05
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909626

منابع خبری صبح چهارشنبه از کشته شدن یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه بالاتا واقع در نابلس، یک فلسطینی به نام «مهدی حشش» به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست به اردوگاه بالاتا حمله کرده و با جوانان فلسطینی مقابله کرده و آنها را به گلوله بستند.

علاوه بر این، نیروهای رژیم صهیونیستی در حمله به روستای جلما واقع در شرق جنین با فلسطینی ها درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، شدت درگیری ها بالا بوده و تاکنون یک شهروند فلسطینی بر اثر اصابت گلوله های صهیونیست ها مجروح شده است. صهیونیست ها به سوی فلسطینی ها گلوله و گاز اشک آور شلیک کردند.

جمعه گذشته یک جوان فلسطینی در شمال رام الله توسط نظامیان اسرائیلی زخمی شد.

شرایط این روزها در سرزمین های اشغالی به ویژه کرانه باختری بسیار خاص است و مبارزان فلسطینی به هر نحوی پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست ها را می دهند و این شرایط ویژه ای را برای صهیونیست های غاصب ایجاد کرده است.

پیش از این صهیونیست ها تنها در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی ها می جنگیدند، اما اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح بودن جوانان آن به مخفیگاه صهیونیست های ترسو تبدیل شده است. و آنها را از خواب راحت محروم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید