شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها

ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796655

منابع محلی می گویند یک جوان فلسطینی در شهر آریل به ضرب گلوله صهیونیست ها کشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فلسطین امروز، منابع محلی از شهادت یک جوان فلسطینی بامداد امروز (جمعه) در شهر آریل خبر دادند.

منابع گفتند که مرد جوان در نزدیکی شهر شمالی آریل در کرانه باختری مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شدت زخمی شد و سپس جان باخت.

پایگاه خبری صهیونیستی 0404 گزارش داد: یک جوان در شهر آریل پس از تلاش برای انجام عملیات سلاح سرد به ضرب گلوله کشته شد.

رسانه های صهیونیستی مدعی هستند این جوان فلسطینی به بهانه تلاش برای ضربه زدن با چاقو در نزدیکی شهر یهودی ارائل در شمال کرانه باختری اشغالی به ضرب گلوله کشته شده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که این حمله خنثی شده و جزئیات عملیات در حال بررسی است.

حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان در کرانه باختری افزایش یافته است و صهیونیست ها عملاً به شهرک نشینان اجازه داده اند تا به فلسطینیان در کرانه باختری حمله کنند تا بتوانند عملیات تقسیم کرانه باختری و اسکان شهرک نشینان بزرگ را آغاز کنند.

طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری با تاکید بر اینکه پذیرش تجاوزات روزافزون و شهرک سازی کرانه باختری و بیت المقدس ممکن نیست، گفت: دشمن می داند که به هر جنایتی پاسخ داده خواهد شد. با واکنش شدید . .

رای الیوم همچنین رویدادهای اخیر را شاهدی بر تشکیل انتفاضه سوم مسلحانه در فلسطین و ناامیدی امنیت تل آویو و دست برتر مقاومت در بازدارندگی توصیف کرد. وی در زمینه مقاومت در برابر رژیم غاصب اسرائیل، آن را یکی از مهمترین مسائل آینده برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید