درگیری میان فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در نابلس

بر اساس این گزارش، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که پس از درگیری با نظامیان صهیونیست در ورودی منطقه بیتا در جنوب نابلس، دو جوان فلسطینی براثر گلوله های پلاستیکی نظامیان صهیونیست مجروح و تعدادی دیگر نیز بر اثر گاز اشک آور خفه شدند. سوزش.

از سوی دیگر یک جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در جنوب شرق نابلس زخمی شد.

منابع محلی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر به سوی یک جوان فلسطینی که گفته می شود به سمت آنها کوکتل مولوتف در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین مجدلیم در جنوب شرقی نابلس پرتاب کرد، تیراندازی کردند.

لازم به ذکر است چندی پیش محافل امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که کرانه باختری در آستانه انتفاضه جدیدی قرار گرفته و ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با عملیات فلسطینیان در کرانه باختری با بحران توانمندی مواجه است.

این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیش از این خواستار افزایش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری شده بود.

احمد المدلل یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تاکید کرد: برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی باید قطب نما به سمت کرانه باختری اشاره کرد و این منطقه عامل فروپاشی این رژیم خواهد بود. رژیم صهیونیستی

این رهبر جهاد اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تنها در صورتی از کرانه باختری خارج می شود که احساس کند با ماندن چیزی برای از دست دادن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید