جنگنده های فلسطینی به سوی نظامیان صهیونیست در نابلس تیراندازی کردند

بر اساس این گزارش، منابع محلی از تیراندازی جنگنده های فلسطینی به سمت پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شهر نابلس خبر دادند.

همزمان گروه مقاومت ارین الاسود (بیشه شیرها) پس از کشته شدن یکی از رهبران خود توسط رژیم اشغالگر در نابلس، نسبت به واکنش شدید به این جنایت هشدار داد.

رژیم صهیونیستی شهید تامر الکیلانی را در حالی که در کنار خیابان راه می رفت با موتورسیکلت بمب گذاری شده به شهادت رساند.

گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی 33 ساله از فرماندهان گروه مقاومت بیشه شیرها (آرین الاسود) که بامداد یکشنبه توسط رژیم صهیونیستی در نابلس به شهادت رسید، واکنش نشان دادند.

گروه‌های مقاومت فلسطین کشته شدن تامر کیلانی یکی از فرماندهان مقاومت در نابلس را دلیلی بر عجز و ناتوانی اشغالگران در مقابله با مقاومت دانسته و تاکید کردند که این جنایات نه تنها مقاومت در کل غرب اشغالی را متوقف نخواهد کرد. بانک و قدس، اما او را قوی تر می کند

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضمن تسلیت شهادت تامر کیلانی تاکید کرد: این جنایت جدیدی است که بر زنجیره جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین می افزاید.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه ای تاکید کرد که این کشتار از عزم رزمندگان دلیر نمی کاهد، بلکه بر شدت رویارویی با اشغالگر می افزاید. این جنبش خاطرنشان کرد که کشتار رزمندگان مقاومت بدون مجازات نخواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید