بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس یک شهید و 2 زخمی


ساعت: 03:14
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906474

منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن سه فلسطینی در تیراندازی بامداد جمعه به نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن چند فلسطینی در تیراندازی بامداد جمعه به نظامیان صهیونیست در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

بر اساس این گزارش، در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست به یک خودرو در نزدیکی پاسگاه هواره در نابلس، یک فلسطینی کشته و دو فلسطینی دیگر زخمی شدند.

هویت شهید فلسطینی عماد ابورشید 47 ساله از اردوگاه عسکرالقدیم نابلس اعلام شد.

منابع فلسطینی از انتقال سه مجروح توسط نظامیان صهیونیست به بیمارستان رافضیه نابلس خبر دادند.

لازم به ذکر است که رسانه های یهودی از ایجاد نگرانی و ترس در نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی از عملیات قهرمانانه فلسطینیان در نابلس و تبدیل این منطقه به جنین دوم خبر داده اند.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که نهادهای امنیتی از اظهارات مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین در حمایت از مقاومت به شدت نگران هستند.

این روزنامه ادامه می‌دهد که ارزیابی‌های ارتش رژیم اشغالگر قدس نشان می‌دهد که پس از عملیات ارتش در نابلس فرصت تلاش برای انجام عملیات وجود دارد، اما موضوع کاملاً روشن است و آنها به عملیات علیه ارتش ادامه خواهند داد. گروه «عرین الاسود» و تعقیب نیروها، مصمم به نابودی کامل این گروه هستند.

این رسانه صهیونیستی افزود: رژیم صهیونیستی بازسازی نابلس را در شرایط قبلی خود قرار داد نه اینکه آن را به جنین دوم تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید