در حمله نظامیان صهیونیست به الخلیل چند فلسطینی زخمی شدند

بر اساس این گزارش، شامگاه دوشنبه در درگیری میان فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در منطقه دوره در جنوب الخلیل چند فلسطینی مجروح شدند.

منابع محلی از زخمی شدن 5 فلسطینی بر اثر اصابت گلوله واقعی خبر دادند. همچنین یک فلسطینی نیز بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی نظامیان صهیونیست مجروح شد.

همزمان منابع فلسطینی گزارش دادند که ده ها فلسطینی پس از استنشاق گاز اشک آور پس از درگیری که پس از یورش نیروهای اشغالگر و تفتیش منازل آنها رخ داد، خفه شدند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از زخمی شدن یک جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در منطقه ابودیس قدس اشغالی خبر دادند.

منابع خبری گزارش دادند که این جوان فلسطینی شامگاه دوشنبه در درگیری با نظامیان صهیونیست مجروح شد.

در همین حال فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس پیشتر از درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت با رژیم صهیونیستی در شهر رام الله صحبت کرده بود.

بر اساس این گزارش وی در این خصوص گفت: روحیه مبارزه و انقلابی گری در صفوف جوانان کرانه باختری در حال رشد است. مردم کرانه باختری مصمم هستند که در برابر آنچه انجام شده تسلیم نشوند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین یادآور شد: جوانان کرانه باختری نمی خواهند زیر یوغ سیاست های اشغالگران قرار بگیرند. امروز راه مقاومت از غزه تا جنین، نابلس و رام الله کشیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید